פעילות הידברות

כמה פעמים ניסית להבליג ולשתוק ולא הצלחת? הסדנה הזו בשבילך

הידברות מזמינה אתכם לסדנת "כעסת? הרסת!" – סדנה מיוחדת עם כלים פרקטיים להתמודדות עם מידת הכעס. כל הפרטים בפנים

  • כ"א תמוז התשפ"א
אא

"הסר כעס מלבך והעבר רעה מבשרך", זהו משפט שהורו לנו חכמים, ולא רק בגדר המלצה, אלא כדרך חיים. מה בעצם אומר המשפט הזה? למה כעס גרוע כל כך, ולמה יש לו משמעות והשפעה על כל הסובבים אותנו? 

"אדם שכועס – מקלקל משהו, הורס משהו. כל אחד יודע את זה. העניין הוא שבדרך כלל נזכרים בזה אחרי, כשהנזק כבר נמצא", אומר הרב אליהו עמר. 

לכל אחד יש הקשיים שלו בחיי היומיום, וכל אחד לפעמים מתעצבן, מתרגז. בשביל להיות אנשים טובים יותר, מוצלחים יותר, רגועים יותר, כדי ללמוד להתמודד עם הכעסים האלה בצורה נכונה. 

"ברמה האישית", מוסיף הרב עמר, "אדם שכועס – בדרך כלל פוגע. הכעס מיוחס לכוחות של האש. אדם שכועס – שורף את הסביבה שנמצאת איתו. הוא יכול לפגוע בבית, בחברים. אחרי זה, כשהוא נרגע, הרבה פעמים הוא גם מאד מפייס. מנסה לתקן את הדברים, כי הכעס מוציא את האדם מפרופורציה". 

אתם ודאי מחפשים דרך לצאת עם תובנות מעשיות, ודרכים יעילות להתמודדות. הידברות מזמינה אתכם לסדנה מיוחדת, "כעסת? – הרסת!", בהנחייתם של הרב אהרון מרגלית והרב חיים זאיד.  

הסדנה הזו מביאה את האדם למודעות הזו של שליטה על הרגשות. דרך זה הוא מתחבר יותר לבורא עולם, כי רק בכוח של אמונה אדם יכול להיות רגוע ושלו. 

בסדנה תקבלו תובנות לחיים וגם כלים מעשיים לשליטה עצמית ולניהול רגשות. הסדנה מתאימה לכל אחד ואחת שרוצים לעבוד על עצמם, לכעוס פחות ולהבליג יותר. להיות אנשים סבלניים יותר, כלפי הזולת וגם כלפי עצמנו. 

סדנת "כעסת? – הרסת!" כוללת 5 מפגשים שבועיים, המונחים לסירוגין על ידי הרב אהרן מרגלית והרב חיים זאיד, שיעניקו למשתתפים כלים נפלאים להתמודדות עם הכעס. 

הסדנה מיועדת לגברים ולנשים (בהפרדה) מעל גיל 18, והיא תתקיים בבית הידברת, רחוב שנקר 20 פתח תקווה, ותיפתח ביום ראשון, ב' באב, בין השעות 20:00-22:00. התכנסות בשעה 19:30. 

לפרטים נוספים ולהרשמה לסדנה, לחצו כאן או חייגו 0732221300. הרשמה מראש חובה. 

הזדרזו להבטיח את מקומכם! 

תגיות:פעילות הידברותמידת הכעססדנאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה