חדשות בארץ

ראש המל"ל בן שבת הודיע לבנט על סיום תפקידו

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, מאיר בן שבת, הודיע לראש הממשלה נפתלי בנט על רצונו לסיים את תפקידו. בנט ימנה בעת הקרובה מחליף לבן שבת, תוך קיום תהליך חפיפה סדור עם ראש המל"ל היוצא

בן שבת (צילום: מארק ישראל סלם, פול)בן שבת (צילום: מארק ישראל סלם, פול)
אא

(עודכן: 23:35)

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, מאיר בן שבת, הודיע הערב (רביעי) לראש הממשלה נפתלי בנט על רצונו לסיים את תפקידו, בתום כהונה של ארבע שנים בתפקיד.

עם כינונה של הממשלה, נענה בן שבת לבקשתו של בנט להישאר בתפקידו במטרה לאפשר שמירה על היציבות והרציפות התפקודית. הוא סייע לראש הממשלה וצוותו בכניסתם לתפקיד.

בן שבת יכהן בתפקידו עד סוף חודש אוגוסט הקרוב. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי בנט ימנה בעת הקרובה מחליף לתפקיד ראש המל"ל, תוך קיום תהליך חפיפה סדור עם ראש המל"ל היוצא.

בנט הודה לראש המל"ל על תרומתו לביטחונה הלאומי של מדינת ישראל: "ברצוני לשבח את מאיר בן שבת על שנים ארוכות של תרומה לביטחון ישראל בצורה מקצועית ומוצלחת. מאיר כיהן בשורה של תפקידים ובכולם הפגין ביצועים מרשימים, תוך הבנה מעמיקה של האתגרים המדיניים והביטחוניים מולם ניצבת מדינת ישראל. גם במשבר הקורונה, עבד מאיר ימים כלילות למען בריאותם של אזרחי ישראל, ותפקד בצורה ראויה להערכה. אני סמוך ובטוח כי נכונה לו עוד תרומה רבה למדינת ישראל גם בעתיד".

שר הביטחון בני גנץ מסר: "בשמי ובשם מערכת הביטחון, אני מבקש להודות למאיר בן שבת על שירותו במשך עשרות שנים למען ביטחונה וחוסנה הפנימי של מדינת ישראל. מאיר לקח חלק בתהליכים מעצבים משמעותיים באזור בשנים האחרונות, ואני בטוח שימשיך לשרת את מדינת ישראל גם בהמשך".

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, הודה לבן שבת: "יחד עם כל אזרחי ישראל אני מודה מעומק ליבי לראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, על שירות יוצא מן הכלל למען ביטחון ישראל".

''מאיר סייע לי רבות בפעולות גלויות וסמויות להבטחת ביטחוננו ועתידנו, ובהשגת הסכמי השלום ההיסטוריים שהבאנו בין ישראל למדינות ערב. אני מודה לו על שירותו המסור במאבק המוצלח שהובלנו נגד הקורונה, שהביא את ישראל להיות המדינה הראשונה בעולם לצאת מהמגפה העולמית בשלום. מאיר, תודה על לילות ארוכים וימים עמוסים. עם ישראל חייב לך תודה גדולה".

תגיות:נפתלי בנטמאיר בן שבתהמל"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה