חדשות בריאות

293 נדבקים חדשים אתמול, עלייה קלה במספר החולים הקשים

ב-231 יישובים ברחבי הארץ אותר לפחות מאומת פעיל אחד לקורונה. בשיעור הבדיקות החיוביות נרשמה עלייה קלה ל-0.5%. בני זוג מחוסנים ששהו במלון לאונרדו ים המלח התגלו לאחר מכן כמאומתים לקורונה

(צילום: David Cohen/Flash90)(צילום: David Cohen/Flash90)
אא

נמשכת מגמת העלייה בתחלואת הקורונה. על פי נתוני משרד הבריאות, אתמול אובחנו 293 נדבקים חדשים בנגיף. בשיעור הבדיקות החיוביות נרשמה עלייה קלה – 0.5% חיוביים מתוך 67,895 בדיקות שפוענחו.

מספר חולי הקורונה הפעילים בישראל עומד הבוקר על 1,760, מתוכם 50 מאושפזים בבתי חולים. במספר החולים הקשים נרשמה עלייה קלה – ל-24, ביניהם 16 חולים מונשמים. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה נותר ללא שינוי, ועומד על 6,429.

עוד עולה מהנתונים, כי ב-231 יישובים ברחבי הארץ אותר לפחות מאומת פעיל אחד לקורונה. רשימת היישובים האדומים על פי מודל הרמזור כוללת את כפר סבא, בנימינה-גבעת עדה, כוכב יאיר וצופים. רמלה הצטרפה לרשימת היישובים הכתומים, בה נמצאות גם מודיעין-מכבים-רעות והרצליה. רמת השרון ורובע 2 מערב בתל אביב נוספו לרשימת היישובים הצהובים, הכוללת את פרדס חנה-כרכור, אשדות יעקב (מאוחד) ואביאל.

מוקדם יותר הודיע משרד הבריאות, כי בני זוג מחוסנים לנגיף ששהו במלון לאונרדו ים המלח בתאריכים 26-23 ביוני אובחנו לאחר מכן כמאומתים לקורונה. השניים השתתפו באירועי ריקודים שנערכו במלון, וכל מי ששהה בו בתאריכים אלו והשתתף באירועים נדרש להיבדק לקורונה גם אם אינו סובל מתסמינים: "מי שאינו מחוסן או מחלים נדרש להיכנס לבידוד בהתאם להנחיות. גם מי שמחוסן או מחלים – מומלץ לשהות בבידוד לפחות עד קבלת תשובת הבדיקה".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה