סמארטפונים ואינטרנט

קורין גדעון בפוסט כן במיוחד: "אנחנו משקרות לא רק לעוקבים, אלא גם לעצמנו"

"כל התרבות הזאת של לערוך תמונות, אני חושבת שאנחנו עושות עוול לעצמנו. אנחנו יוצרות בעצמנו איזשהו סטנדרט שאף אחד בכלל לא יכול להגיע אליו. אנחנו משקרות לעוקבים שלנו וגם לעצמנו. בבסיס זה פשוט חוסר אהבה עצמית, חוסר קבלה עצמית, חוסר ביטחון עצמי"

  • י"ט תמוז התשפ"א
(בעיגול: קורין גדעון)(בעיגול: קורין גדעון)
אא

אשת התקשורת קורין גדעון פרסמה בעמוד באינסטגרם שלה מילים כואבות, אודות ההשפעה של הרשתות החברתיות על דימוי הגוף של הנשים. התמונות המרוטשות והערוכות שעולות לאינסטגרם מייצגות מודל יופי מעוות ולא קיים.

בדבריה, מתייחסת גדעון לכך שראתה בחתונה מפורסמת שעורכת תמונה שלה באפליקציה. "ניגשתי אליה", מספרת גדעון, ושאלתי אותה: 'למה את עורכת את התמונה, תראי איזה מהממת את!' זאת מישהי מוכרת, אבל זה לא משנה בכלל מי היא וגם לא משנה איך היא נראית למרות שהיא נראית מקסים במיוחד, בעיניי את תמיד נראית סבבה, זה לא משנה".

"כל התרבות הזאת של לערוך תמונות, אני חושבת שאנחנו עושות עוול לעצמנו. אנחנו יוצרות בעצמנו איזשהו סטנדרט שאף אחד בכלל לא יכול להגיע אליו. אנחנו משקרות לעוקבים שלנו וגם לעצמנו. בבסיס זה פשוט חוסר אהבה עצמית, חוסר קבלה עצמית, חוסר ביטחון עצמי".

"הבחורה הזאת כל כך יפה, ושוב, זה אפילו לא משנה. בעיניי זה הא'-ב' בשביל מה שאנחנו צריכות לעשות כדי לאהוב את עצמנו. הלוואי שהיא ועוד כמה ישחררו את הנושא הזה של הריטוש והעריכת תמונות, אין בזה אמת. איזה מסר אנחנו מעבירות לבחורות או לנשים שרואות אותנו? משהו בחברה שלנו גורם לנו לא לאהוב את עצמנו", מסיימת גדעון את דבריה.

תגיות:סמארטפוניםאינסטגרם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה