חדשות בארץ

שני פעילי "בצלם" נעצרו בחשד להצתת שטח ישראלי ליד קריית ארבע

שני פלסטינים, פעילים מוכרים של ארגון "בצלם", נעצרו בחשד שהציתו גבעה סמוך לקריית ארבע. יו"ר תנועת "אם תרצו", מתן פלג: "הארגון האנטי ציוני 'בצלם' מתפרנס מקיומו של הסכסוך ודואג להנצחתו"

שני פעילי "בצלם" בשטח השרוף (קרדיט צילום: תנועת "אם תרצו")שני פעילי "בצלם" בשטח השרוף (קרדיט צילום: תנועת "אם תרצו")
אא

שני פעילים מוכרים של ארגון "בצלם" נעצרו לאחרונה על ידי כוחות הביטחון, בחשד שהציתו גבעה ליד קריית ארבע.

העצורים הם עימאד אבו שמסיה ועארף ג'אבר. אבו שמסיה הינו צלם של הארגון, שצילם בין היתר את הירי של חייל צה"ל אלאור עזריה במחבל בחברון. הגבעה שהוצתה מכונה גבעה 16, והיא שוכנת על אדמות מדינה מזרחית לצומת אליאס. בארגון "אם תרצו" טוענים, כי ייתכן וההצתה של השטח נועדה להכשירו לפעילות חקלאית עתידית, במסגרת ניסיון פלסטיני להשתלט על המקום. המידע על השניים הגיע דרך פרויקט DMU המתעד פעילות של פעילים אנטי ישראלים.

דובר צה"ל מסר כי "החשודים נעצרו ונחקרו בחשד להצתה, לאחר שזוהו כשהם מציתים עשבים בשטח פתוח. עם סיום החקירה, יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו", אמר: "אין זו הפעם הראשונה שמתגלה קשר בין פעילים בארגוני תעמולה אנטי ציוניים הפועלים במימון ממשלות זרות והקרן לישראל חדשה לבין מעשי טרור. מבחינת המחבלים ומבקשי רעתה של ישראל מדובר בפעילויות שונות באופיין אך בעלות אותה מטרה. לעיתים נמצא כי מדובר באותם אנשים".

"הארגון האנטי ציוני 'בצלם' מעולם לא עשה דבר ולו חצי דבר טוב עם מיליוני הדולרים שהוא ניזון ממדינות זרות אלא רק מתפרנס מקיומו של הסכסוך ודואג להנצחתו", הוסיף פלג. "על ממשלת ישראל לפעול באופן מיידי לצמצום המימון של ממשלות זרות לארגוני דה לגיטימציה הפועלים בישראל".

תגיות:קריית ארבעבצלםאם תרצו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה