חדשות בארץ

מחדל: מאגר מידע של 200 אלף סטודנטים ישראליים - נפרץ ופורסם ברשת

האקרים מוסלמים ממלזיה הצליחו לפרוץ את אתר גיוס הסטודנטים והבוגרים הגדול בישראל - אקדמי (באנגלית: AcadeMe), ופרסם נתונים של 200,000 סטודנטים ישראליים ברשת

אא

האקרים מוסלמים ממלזיה הצליחו לפרוץ את אתר גיוס הסטודנטים והבוגרים הגדול בישראל - אקדמי (באנגלית: AcadeMe), ופרסם נתונים של 200,000 סטודנטים ישראליים ברשת. 

הפרסומים כוללים שמות מלאים וכתובות מלאות של הסטודנטים, מספרי טלפון, קורות חיים ואף סיסמאות. "זו קריאה דחופה לכל ההאקרים בכל רחבי העולם, להתאחד שוב ולהתחיל במערכה נגד ישראל", אומרים ההאקרים המכונים בשם  DragonForce ומזוהים עם האידיאולוגיה הפרו-פלסטינית. 

לפי הפרסום הראשוני ב'וואלה' מדובר במידע שהודלף על סטודנטים שלומדים באוניברסיטאות שונות בארץ, ביניהן הטכניון, אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת תל אביב, המכללה האקדמית ספיר ואף האוניברסיטה הפתוחה. 

ההאקרים, שעלו באחרונה לרשת ה'טלגרם', הסבירו כי עשו זאת כדי להביע את תמיכתם בתושבי עזה ו"כאות הזדהות עם העם הפלסטיני הסובל".

בהודעה מטעמם קוראים ההאקרים להאקרים נוספים מרחבי העולם לתקוף ארגונים נוספים בישראל. "לשתף את מה שקורה שם באמת, לחשוף את פעילות הטרור שלהם לעולם. לעולם לא נשתוק נגד פעילות המלחמה".

מומחי ביטחון וסייבר קוראים לגולשים ישראליים לשמור על עירנות בכל הנוגע למידע שהם משתפים ברשתות החברתיות, במייל, בטלפון ואף במסרונים (SMS).

תגיות:מלזיהפריצההאקריםמידעפרו-ערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה