חדשות בריאות

113 נדבקים חדשים בקורונה; תל אביב, הרצליה וכפר סבא – צהובות

בבתי החולים מאושפזים 47 חולים, מתוכם 26 במצב קשה. קבינט הקורונה שהוקם מחדש יתכנס הערב לדיון ראשון

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הערים תל אביב, הרצליה וכפר סבא הפכו הבוקר (ראשון) לערים המוגדרות כצהובות במודל הרמזור של משרד הבריאות. המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה ממשיכה להיות אדומה, בעוד מודיעין וכוכב יאיר מוגדרים עדיין כתומים.

אתמול אובחנו 113 נדבקים חדשים בקורונה. שיעור הבדיקות החיוביות מתוך 32,703 הבדיקות שפוענחו עמד על 0.4%. 1,175 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, 47 מתוכם מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 26 חולים מוגדר קשה, ביניהם 17 מונשמים. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 6,429.

קבינט הקורונה, שהוקם בשבוע שעבר מחדש בעקבות התפשטות וריאנט דלתא ההודי בישראל, יתכנס הערב לישיבה ראשונה. בדיון יוצגו בפני השרים תמונת המצב העדכנית והמלצות הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות להמשך ההתמודדות עם ההתפשטויות המקומיות של הנגיף בישראל.

רשימת הצעדים הנשקלים כוללת את האפשרות להחזיר את חובת עטיית המסכות בשטחים פתוחים. כזכור, שלשום הוחזרה החובה לעטות מסכות בחללים סגורים – שבוע וחצי בלבד לאחר שבוטלה. במשרד הבריאות הבהירו, כי חובת עטיית המסכה אינה חלה במקרים הבאים: קטין מתחת לגיל שבע; אדם שעקב מוגבלות נמנע ממנו לעטות מסכה;  אדם השוהה במקום סגור או מופרד בלא אדם נוסף; שני עובדים העובדים בקביעות בחדר אחד; ואדם המבצע פעילות ספורט.

כמו כן, במשרד הבריאות ממליצים לעטות מעתה מסכות גם בהתקהלויות מרובות משתתפים בשטחים פתוחים. לאנשים בקבוצות סיכון ולמי שאינם מחוסנים מומלץ להימנע מלהשתתף בהתקהלויות.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה