חם ברשת

"נסע עם גופה בתא המטען של רכבו": האם זהו הדו"ח הכי הזוי שנכתב בישראל?

נהג ממרכז הארץ קיבל השבוע את הדו"ח הכי הזוי שיכול להיות: שוטר שעצר את הנהג בכביש 2 לכיוון חולון, גילה לתדהמתו כי הוא מסיע ברכבו גופה - והחליט לתת לו דו"ח על סך 500 ש"ח

קרדיט צילום: מתוך הרשתות החברתיות (לפי סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים)קרדיט צילום: מתוך הרשתות החברתיות (לפי סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים)
אא

נהג ממרכז הארץ קיבל השבוע את הדו"ח הכי הזוי שיכול להיות:

שוטר שעצר את הנהג בכביש 2 לכיוון חולון, גילה לתדהמתו כי הוא מסיע ברכבו גופה - והחליט לתת לו דו"ח על סך - לא פחות ולא יותר - 500 ש"ח. 

להגנתו ניסה הנהג לטעון כי ברשותו אישור להסיע אנשים מתים ברכבו הפרטי, זאת לצורך טהרה לפני הבאתם לקבורה - אולם טענתו נפלה על אוזניים ערלות, ושוטר התנועה שעצר אותו, סירב לוותר. 

תחילה לא הבין הנהג מדוע הורה לו השוטר לעצור בצד. 

"נסעת בניגוד לחוק, בנתיב שלא מיועד לרכב המסחרי שבו אתה נוהג", הסביר השוטר. 

אולם לנהג היה הסבר טוב מבחינתו: "נסעתי בנהג הזה כי יש לי גופה מאחורה שמיועדת לקבורה, והנוסע הזה הוא נוסע לכל דבר". בדבריו אלו סבר הנהג כי השוטר יוותר ודאי על הדו"ח, כי "הרי בחוק לא כתוב שהנוסע הנוסף חייב להיות חי", כך טען הנהג. 

הזוי או לא הזוי? תחליטו אתם. השוטר החליט שלא לוותר, וכתב בדו"ח כי "בבדיקה נמצא כי במטען של הרכב גופה של אדם מת, ולטענת זה הנוסע שלו, ואי לכך לא בוצעה העבירה. לנהג הוסברה מהות העבירה", כתב השוטר והסביר לנהג כי עליו לשלם את הדו"ח עד 90 יום, ולא יעלה סכום הדו"ח ל-750 ש"ח. 

מה אתם חושבים? האם הנהג צריך לערער על החלטת השוטר?

תגיות:מתנסיעהמשטרהחדשותרכבדוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה