חדשות בארץ

חיזוק מפתיע לקואליציה: ח"כ שיקלי יצביע בעד רוב החוקים שיעלו

ח"כ עמיחי שיקלי יצביע עם הקואליציה ברוב החוקים שיעלו. הוא יתמוך בהארכת חוק האזרחות. בתמורה למשמעת הקואליציונית ישובץ שיקלי בוועדות הכנסת על חשבון מכסת המקומות של סיעת ימינה ולא יוכרז כפורש מהסיעה

  • י"ג תמוז התשפ"א
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ח"כ עמיחי שיקלי מסיעת ימינה צפוי לתפקד באופן כמעט מלא כחבר בקואליציה ויצביע ביחד עימה ברוב ההצבעות בכנסת – כך פורסם הבוקר ב'כאן חדשות'. במפלגת ימינה אומרים כי אם לשיקלי תהיה בעיה עם הצבעה מסוימת, הוא יתבקש לתאם זאת מראש עם הקואליציה.

בתמורה למשמעת הקואליציונית ישובץ שיקלי בוועדות הכנסת על חשבון מכסת המקומות של סיעת ימינה ולא יוכרז כפורש מהסיעה - דבר שהיה פוגע בו בעתיד.

גם בעניין חוק האזרחות שמונע איחוד משפחות, צפוי שיקלי להצביע עם הקואליציה בעד החוק.

שיקלי עצמו אישר את הדברים, ואמר כי יתנהל באופן ענייני בהצבעות וישקול כל הצבעה לגופה, ולא יצביע עם האופוזיציה באופן אוטומטי.

שיקלי, שעמד עד כניסתו לכנסת בראש המדרשה למנהיגות ציונית תבור, ויתר על הצעות מפנקות ונותר איתן בעמדתו למנוע ככל שיוכל ממשלה עם מרצ בתמיכת רע"ם. הוא סירב להתפטר ולאפשר לחבר כנסת אחר לסייע לבנט במהלכיו. שיקלי, שהצביע נגד הקמת ממשלת בנט-לפיד, תקף את השותפות של ימינה עם מפלגות השמאל בממשלה החדשה, וטען כי הן נגועות בפוסט ציונות: "מרצ היא מפלגה פוסט ציונית. אין שום ספק על זה. עם העבודה זה קצת מסובך יותר. המפלגה כיום מקדמת אג'נדה פוסט ציונית, וברגע שהיא מקבלת את אבתיסאם מרעאנה, על כל מה שאמרה על השואה, על זכרון יעקב, אתה כבר לא יכול לטעון לזיקה לציונות".

לריאיון עם ח"כ שיקלי, לחצו כאן.

תגיות:עמיחי שיקליקואליציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה