חדשות בארץ

סער החליט: עמית איסמן ימונה לפרקליט המדינה

שר המשפטים גדעון סער הודיע על כוונתו להביא לאישור הממשלה את מינויו של עורך הדין עמית איסמן לפרקליט המדינה. בכך אימץ השר את המלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד

איסמן (קרדיט: דוברות משרד המשפטים)איסמן (קרדיט: דוברות משרד המשפטים)
אא

שר המשפטים גדעון סער הודיע היום (שלישי) לעורך הדין עמית אייסמן על החלטתו לאמץ את המלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד, ולמנותו לתפקיד פרקליט המדינה. סער יביא את המינוי לאישור הממשלה.

תפקיד פרקליט המדינה אינו מאויש במינוי קבע מזה שנה וחצי. מלשכתו של סער נמסר כי "מינוי פרקליט המדינה כעת חיוני לפרקליטות המדינה ולתפקודה התקין, ולכן החליט השר להביא את המינוי לאישור הממשלה ללא דיחוי".

כזכור, ועדת האיתור למשרה החליטה בנובמבר 2020 להמליץ על מינויו של איסמן לתפקיד. אולם המינוי לא אושר בהצבעה בממשלה הקודמת, ושר המשפטים הקודם בני גנץ מינה את איסמן לממלא מקום פרקליט המדינה.

במהלך דרכו המקצועית, כיהן איסמן כפרקליט מחוז חיפה, המשנה לפרקליט המדינה (תפקידים מיוחדים), המשנה לפרקליט המדינה (משפט פלילי), ובחודשים האחרונים כאמור כממלא מקום פרקליט המדינה.

בלשכת שר המשפטים ציינו כי הוא "קיבל את החלטתו לאחר פגישות שקיים עם המועמד, בהן הציג האחרון את תוכניותיו ואת תפיסתו לגבי התפקיד, תפיסת עולמו המקצועית, לרבות השינויים שבכוונתו להוביל בעבודת הפרקליטות. השר התייעץ עם מספר אישים בתחום המשפט, ובהם גם היועץ המשפטי לממשלה, שעמד בראש ועדת האיתור. שר המשפטים עדכן את המועמד בדבר האפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל והשלכותיה האפשריות".

תגיות:גדעון סערפרקליט המדינהעמית איסמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה