חדשות בריאות

משרד הבריאות: 125 נדבקים בקורונה אובחנו אתמול

78 מתוך המאומתים החדשים שאובחנו אתמול הינם תלמידים. בעקבות העלייה בתחלואת ילדים, המליץ מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, לחסן את בני הנוער בגילאי 15-12

(צילום: David Cohen/Flash90)(צילום: David Cohen/Flash90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי), כי אתמול אובחנו 125 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה – הנתון היומי הגבוה ביותר מזה חודשיים. 78 מתוך המאומתים החדשים הינם תלמידים. כ-49 אלף בדיקות פוענחו, ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן עמד על 0.3%.

מספר החולים הפעילים בישראל עומד על 434, מתוכם 50 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 25 חולים מוגדר קשה, ביניהם 18 מונשמים. מניין הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עומד על 6,428.

מניין הנדבקים בקורונה בהתפרצות במערכת החינוך בבנימינה עלה ל-90, וקרוב ל-1,000 איש נכנסו לבידוד. בעקבות ההתפרצות, לאחר שבועות בהם כל היישובים במדינת ישראל הוגדרו במודל הרמזור כירוקים, הפכה אתמול בנימינה ליישוב צהוב. מוקדי התפרצות מקומיים נוספים אותרו במודיעין ובנתניה. במערכת הבריאות לא סיימו את הריצוף הגנטי של בדיקות הקורונה, אולם ההערכה היא כי ההתפרצויות קשורות לווריאנט ההודי, וכי הן נובעות מנוסעים שחזרו מחו"ל.

בעקבות העלייה שנרשמה בימים האחרונים בתחלואת קורונה בקרב ילדים, וברקע ההתפרצויות המקומיות של הנגיף, המליץ אמש מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, להרחיב את החיסון לבני נוער בגילאי 15-12 ולחסנם באופן גורף. במשרד הבריאות ציינו, כי "בארצות הברית חוסנו עד כה 2.5 מיליון נערים ונערות ללא תופעות לוואי מיוחדות. בנקודת הזמן הנוכחית, נצבר ניסיון משמעותי ביחס לחיסון בני נוער בגילאי 15-12, על מנת להמשיך ולהרחיב את החיסון לבני הנוער".

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה