חדשות בעולם

במהלך ניתוח קיסרי – התינוקת נחתכה בלחייה מסכין המנתחים

במהלך ניתוח חירום קיסרי, התינוקת קיאני נפצעה בלחייה ונזקקה ל-13 תפרים. "זה לא מקובל", אמרו הוריה, שבימים אלו מתכוננים לתביעה נגד בית החולים

בתמונה הקטנה: התינוקת קיאני בתמונה הקטנה: התינוקת קיאני
אא

במהלך ניתוח חירום קיסרי שהתרחש בבית החולים בדנוור, קולורדו, תינוקת נפצעה לאחר שסכין המנתחים פגעה בלחייה והותירה צלקת חמורה בפניה. אימה של התינוקת, ריז'האנה, הייתה אמורה ללדת באופן טבעי, אך בשל סיבוכים היא הובהלה לחדר הניתוח. רק לאחר שהתינוקת הזעירה יצאה לאוויר העולם, הרופאים הבחינו בחתך רציני על פניה. התינוקת קיאני הייתה זקוקה ל-13 תפרים על ידי רופא פלסטי שהגיע מיד למקום.

בראיון לחדשות פוקס 31, זוג ההורים הטריים אמרו כי "ניסינו להיות סבלנים לגבי מה שקרה כי יש הרבה דברים שאנחנו לא מבינים בניתוח קיסרי, אך מעולם לא שמעתי על מקרה בו הרופא חותך לא רק את הבטן, אלא גם את העובר".

על פי הרופאים, פרצופה של התינוקת היה קרוב מדי אל השלייה, שנחתכה בסכין עמוק מדי, מה שגרם לפניה של קיאני להיפצע.

בימים אלו המשפחה תובעת את בית החולים ודורשת שהמנתחים יישאו באחריות. מבית החולים מסרו כי "דנוור בריאות הייתה בקשר ישיר עם המשפחה. אמנם מדובר בסיבוך רפואי נדיר שהתקיים במהלך ניתוח קיסרי, אך התמקדותנו היא תמיד במתן טיפול לטובת האם והילד".

כמו כן, בני המשפחה מנהלים קמפיין לגיוס המונים על מנת שיוכלו לשלם לעורך דין שיוכל לייצג אותם בתביעה. "ב-15 ביוני נסענו לבית החולים בדנוור להביא את בתנו, קיאני, ובמהלך הניתוח הקיסרי היא נחתכה עמוק בלחי השמאלית ועשו לה 13 תפרים בפנים. זה לא מקובל! אין לנו כסף לעורך דין ונשמח לעזרה ככל האפשר", הם כתבו ברשת.

תגיות:קיסרימשפחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה