חדשות בעולם

433 מיליון צפיות בסרטון הזוי: זאבים פרצו למופע בסין, ואז התגלתה עובדה מטרידה

סערה בסין בעקבות סרטון הזוי שהועלה לרשתות החברתיות, ונצפה כבר למעלה מ-430 מיליון צפיות. בסרטון נראים כ-30 זאבים שפורצים לבמה באמצע מופע תיאטרון, קופצים על השחקנים ואף תוקפים את הקהל, אלא שאז התבררה עובדה מטרידה ביותר

אא

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות בסין בשבוע שעבר - הפך לויראלי והצליח להרעיש את העולם כולו. 

בסרטון נראית קבוצה של 30 זאבים שמתפרצים לבמה באמצע מופע בתיאטרון 'בשיאן' בסין, קופצת על השחקנים ואף מפילה אותם, ואז עוברת לזנק במעברים המובילים אל הקהל. 

בסרטון ניתן לראות את אחד השחקנים כשהוא מנסה להיאבק בזאב, בזמן שהקהל המפוחד לא מפסיק לצעוק ולבכות. אחד הצופים שצפה בסרטון אמר שהוא לא היה מסוגל להמשיך לצפות בו, מרוב שהוא החסיר פעימה מלבו. תגובות נוספות של גולשים מבועתים אמרו כי הם לא רוצים לחשוב מה עלה בגורלם של הנוכחים במקום. 

אולם כעבור זמן מסוים, כשהרוחות מעט נרגעו, נחשפו הצופים לעובדה מטרידה במיוחד וגילו כי הזאבים התוקפים היו בעצם חלק אינגרלי מהמופע ההזוי. 

"מדובר בזאבים מבוייתים שלא באמת מסוגלים לתקוף בני אדם", הסבירו השחקנים בסוף המופע. 

אז בשביל מה הם בעצם שולבו במופע? השחקנים הסבירו לבסוף כי הזאבים הורשו להיכנס לאולם התיאטרון בזמן שההצגה דיברה על מסע מסוכן של שושלת טאנג בתוך סין הקדומה, ועל הסכנות שארבו לה בדרך - לרבות זאבים. הזאבים אם כן נועדו להמחיש את גודל הפחד וגודל הסכנה, אלא שהייתה זו המחשה מדי מציאותית., שהצליחה להרגיז את הנוכחים במקום ולא רק, ובצדק. 

בעל התיאטרון אמר כי מדובר בארבעה דורות של זאבים מבויתים, שלא היו עושים שום דבר לבני אדם. "אני מבין את הפחד והחששות מפני הבטיחות של הצופים, אבל מדובר בזאבים שגדלו מבויתים והוכשרו על ידי מאמנים מקצועיים עם תעודות הסמכה, ועובדה שלא קרתה לנו שום תאונה איתם בשלוש השנים האחרונות", אמר בראיון ל-CNN. 

ומה קרה לפני שלוש השנים הללו? את זה אנחנו לא יודעים, ולא בטוח שנרצה לדעת. 

תגיות:תיאטרוןמופעסיןזאבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה