פעילות הידברות

"משה ורחלי בטוחים שאמא מקבלת משכורת. זה לא נכון"

הידברות מעניקה כה רבות לאנשים שאין להם. ובשביל זה אנחנו צריכים את עזרתכם. הצטרפו לתורמים, היו שותפים בזכויות, וגם תקבלו קמע מיוחד

  • ו' תמוז התשפ"א
אא

כשאתם רואים משפחות שבורות, מעיפים מבט וממשיכים הלאה, כשאתם שומעים על משפחה נזקקת, זורקים כמה משפטי רחמים, יש מי שרואים את הדמעות, את הכמיהה והתקווה לארוחה מזינה, לעגלת קנייה מלאת כל טוב.  

במשך כל השנה, הידברות כאן בשבילם. מעניקה תלושי מזון שמספקים אוכל מזין לכל המשפחה, ופריטי ביגוד להלבשת בני המשפחה בכבוד. למה? כי פשוט אין להם. 

מידי יום יוצאים שליחי הידברות להביא את האור ואת הרווחה לבתיהן של מאות משפחות נזקקות שמחכות בכיליון עיניים לתמיכה שלנו. את הצער והכאב מחליפה אווירה של ביתיות ואהבה העולה מהלב הענק של כולנו, כדי לחמם את הגוף והלב שלהם. 

משה ויעקב, רחלי ואפרת, בטוחים שאמא מקבלת משכורת מידי חודש. אחרת, מאיפה יש לאמא כסף לקנות בגדים? מאיפה צצים להם הסירים עם הריחות מעוררי התיאבון? 

את האמת המרה, כולנו יודעים. מדובר במשפחות שאחד מההורים לא מסוגל, או לא יכול, מסיבה כזו או אחרת, לפרנס את המשפחה. והילדים המתוקים בסך הכל רוצים אוכל טוב, להתלבש כמו שצריך, ולהיות ילדים טובים. זה הכל. 

בשביל זה אנחנו צריכים את עזרתכם. אנחנו צריכים שתפתחו את הלב. 

לא הכל אנחנו יכולים לעשות, אבל מה אנחנו כן יכולים לעשות? לדאוג שלילדים יהיו אוכל ובגדים. שיתפתחו כמו שאר בני גילם. שהמח שלהם יהיה פנוי להתרכז בלימודים, ולא תקרקר להם הבטן מרעב. בשביל זה אנחנו צריכים אתכם, כי אנחנו ערבים זה לזה. אנחנו לא נוכל להשאיר אותם לבד, רעבים, עם טלאי בגדים, זה לא אנחנו. 

ומי שיעזור לנו לעזור להם, מי שיפתח את הלב בשביל המשפחות המסכנות הללו, מי שיבין שהתרומה שלו באמת מצילה אנשים מחרפת רעב, יזכה לקבל את קמע "מעיין החכמה". 

קמע "מעיין החכמה" שיוצר במיוחד ע"י הרב המקובל חיים פוקס שליט"א, מגלה את הכוחות הטמונים בשמות הקדושים שתפקידם וסגולתם להגן ולשמור על עם ישראל.  

הקמע כולל את שם ה', ויוצר את המילים "רחמים" מצד אחד ו"חסדים" מצד שני. סגולתו של הקמע היא הבאת שפע בכל התחומים, החל מרפואה שלמה, דרך פרנסה ועד זיווג הגון ופוריות. מסביב לקמע כתוב הפיוט "אנא בכח" שסגולתו ידועה, והוא נכתב בניקוד מדויק על פי סודות נסתרים, שכן אפשר לנקד אותו בכמה צורות ניקוד, ובכל ניקוד משמעותם ופעולתם היא אחרת לגמרי. 

בקמע מוזכר שמו של המלאך "צורטק", לצורך שמירה והגנה, והוא בנוי בצורה של עיגול, על פי סודות הקבלה. תוכנו הוכן במשך שבועות רבים, על מנת שהשמות המוזכרים בו יזכירו את שמנו לפני הקב"ה והכוחות העליונים, כדי שבסיעתא דשמיא, שערי שמיים ייפתחו במיוחד עבור המבקש. 

הקמע כבר הביא עמו ניסים גלויים של ממש למשפחות רבות, ועכשיו הוא יוצר במיוחד לאלו שיהיו אתנו בפרויקט המיוחד של החזקת משפחות במצוקה.  

בשותפות שלכם הנכם זכאים לקבל את המתנה הנדירה הזאת, וזאת כהוקרה מיוחדת על הנשיאה בעול, על שותפות אמת ועל ערבות הדדית. כדי להיות שותפים, לחצו כאן

תגיות:פעילות הידברותצדקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה