חדשות יהדות

הגר"ג אדלשטיין בעקבות ממשלת בנט: "להתחזק בתורה ולהוסיף זכויות"

מרן הגאון רבי גרשון אדלשטיין התייחס לרצונה של הממשלה החדשה לשנות את פני היהדות במדינה. "הגזירות מזכירות לנו את החיוב לעסוק בתורה", אמר ראש הישיבה

  • ו' תמוז התשפ"א
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

בשיחתו השבועית התייחס מרן ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, להקמת הממשלה בראשות בנט, ולכך שהמפלגות החברות בה מכריזות בגלוי על רצונם לשנות את פני היהדות במדינה בנושאים היסודיים לעם היהודי: גיור על פי ההלכה, שבת, ועוד.

"הממשלה החדשה אומרת בגלוי שהיא רוצה להעביר חוקים נגד הדת", אמר הרב אדלשטיין, וציין כי בעקבות זאת תפקידינו הוא "להרבות בזכויות".

"כשיש זכויות אין הפרעות", אמר ראש הישיבה וקרא להתחזק נוכח רצונה של הממשלה החדשה. "אז זה תלוי עכשיו מה יהיו הזכויות שלנו, כמה שאנחנו נעשה מה שאנחנו חייבים לעשות, תורה, ומעשים טובים, וכל התרי"ג מצוות, בין אדם לחברו ובין אדם למקום, שהכל יהיה בשלמות, בלי נגיעות, להתגבר על היצר הרע. הזכויות האלה יביאו לסיעתא דשמיא.

"עסק התורה זה חיוב גמור גם בלי גזירות, והגזירות רק מזכירות לנו את החיוב, לעסוק בתורה, זה חיוב, אחרת אם לא אז 'כי דבר השם בזה', והמשך הפסוק זה איום ונורא", אמר ראש הישיבה וחזר בכאב: "כי דבר השם בזה".

הרב זמיר כהן מנפץ מיתוס של 70 שנה בפחות מ-13 דקות. תקשורת פוליטיקאים ומפלגות, מול עובדות, נתונים ומספרים. לראות ולא להאמין מה ניסו למכור לנו עשרות שנים. חובה לצפות:

 

 
תגיות:ממשלת בנטהרב גרשון אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה