חדשות בארץ

מספר 9 בימינה פרש מהמפלגה: "הערכים מעל הכל"

שי מימון, שהוצב במקום התשיעי ברשימת ימינה לכנסת, הודיע על פרישתו מהמפלגה בשל סירובו לתמוך בממשלת בנט-לפיד: "לא אפר את הבטחתנו לציבור שלא להישען על קולות מפלגת תומכי טרור"

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מספר 9 ברשימת ימינה לכנסת, שי מימון, הודיע הבוקר (שלישי) ליו"ר הכנסת מיקי לוי על פרישתו מהמפלגה, וזאת בשל סירובו לתמוך בממשלת בנט-לפיד הנשענת על מפלגת רע"מ.

לאחר התפטרותו של מימון, צפויים שרת הפנים איילת שקד וסגן השר אביר קארה להודיע על התפטרותם מהכנסת. במסגרת החוק הנורבגי, ייכנסו במקומם יום טוב כלפון וסטלה ויינשטיין, שהוצבו במקומות ה-10 וה-11 ברשימת ימינה. השר לשירותי דת, מתן כהנא, הגיש כבר שלשום את התפטרותו מהכנסת, ובמקומו תיכנס מספר 8 ברשימה, שירלי פינטו. שלושת חברי הכנסת החדשים תומכים בממשלה.

"הרגע הגשתי ליו"ר הכנסת את התפטרותי מסיעת ימינה", כתב מימון בפייסבוק. "לא אפר את הבטחתנו לציבור שלא להישען על קולות מפלגת תומכי טרור. לא אפנה עורף לחבריי ממשפחות השכול ונפגעי האיבה. הבטחנו כי לא נישען על מפלגה שתומכת בהמשך חלוקת משכורות למחבלים, שמבקרת מחבלים רוצחי יהודים בכלא, שמתנגדת למדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי".

"הוויתור על תפקיד חבר כנסת כואב לי מאוד ברמה האישית, לאחר שנתיים וחצי בהם פעלתי למען ימינה והצלחתה באופן יומיומי, אך העקרונות, הערכים והאמת מעל הכל", הוסיף מימון. "בכך אני מאמין שאני מייצג נאמנה רבים מבוחרי מפלגת ימינה, שהפקידו את הקול שלהם בידינו בקלפי".

"התפטרותי אינה מקיימת את הקואליציה, והתנגדותי לא הייתה מפילה אותה, עקב העובדה שאינני חבר כנסת מכהן. על כן, אני מוצא לנכון לעמוד על העקרונות שלי ולהתפטר מהסיעה. אמשיך בעזרת השם לפעול בזירה הציבורית למען ערכים שאני מאמין בהם, ולמען מדינת ישראל, ואהיה מוכן גם לשלם עבור כך מחיר אישי. בעזרת נעשה ונצליח, עם ישראל חי", חתם מימון את דבריו.

מכתבו של מימון ליו''ר הכנסתמכתבו של מימון ליו''ר הכנסת

תגיות:ימינההחוק הנורבגי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה