פעילות הידברות

עדות מרגשת: "הכל היה מוכן, ואז הגיע הטלפון ששבר אותי"

נופר ציפתה לילדים שנים רבות. היא נחלה אכזבה אחר אכזבה, עד שהיא החליטה לנסות משהו נוסף: חוג בית עם הרבנית חגית שירה. חודשיים אחר כך קרה הנס

  • ה' תמוז התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"ואז הגיעה האכזבה הראשונה, שבישרה לנו שלא הולך להיות לנו קל בחיים", כך מספרת נופר, בת 33, נשואה באושר ליהודה, בעלת תואר ראשון במדעי המחשב.

"כמה שנים אחרי החתונה, רצינו מאד להביא ילדים לעולם. הרגשנו שאנחנו ראויים כבר להיות הורים, וחיכינו בכל פעם מחדש לגלות שאני בהיריון. אך לשווא, קיבלתי בכל פעם מחדש תשובה שלילית. בכל פעם מחדש הייתי צריך לנער את עצמי, לאסוף את השברים ולנסות שוב, אולי בכל זאת יצליח לנו. בינתיים עברה עוד תקופה, ואף על פי שניסינו וניסינו, והלכנו מרופא אחד למשנהו ומטיפול כזה לאחר, עדיין לא הצלחנו להביא ילדים לעולם".

"באוגוסט בשנה שעברה", מספרת נופר, "תכננתי הפרשת חלה גדולה אצלי בבית עם הרבנית לסרי. הזמנתי אותה בדיוק חודש אחד לפני תאריך טיפול הפוריות הבא. הזמנתי את כל מי שרק הכרתי, הכנתי כבר את האוכל, את המצרכים לעיסה, הכל היה מוכן, ואז הגיע הטלפון: הרבנית לסרי לא יכולה להגיע. אמא שלה נפטרה והיא יושבת שבעה".

"אחותי לא נתנה לי לבטל את הערב. 'תתקשרי להידברות, הם ודאי ישיגו לך רבנית אחרת. את חייבת ישועה, אל תוותרי על זה'. ברגליים כושלות התקשרתי. ענתה לי נציגה נחמדה, והיא תיאמה את הרבנית חגית שירה למחרת בערב".

"לא הכרתי את הרבנית חגית, לא ידעתי למה לצפות, אבל הרגע שהיא הגיעה והרימה אותי ואת כולן באנרגיות מטריפות, היה רגע מרגש במיוחד. היא נכנסה אלינו עם דיבור נעים, חיוך אינסופי ואהבה אמתית לכל אחת. במשך כמה שעות היא ריגשה אותנו. צחקנו יחד, בכינו, התפללנו וצעקנו א-מ-ן על הברכות שהיא איחלה לכל אחת ואחת מאתנו", אומרת נופר בהתרגשות.

"השיא של הערב", היא ממשיכה, "היה כאשר שניים מבני משפחתי קיבלו על עצמם קבלות אישיות לזכותי ולזכות בעלי. זה היה רגע מרגש ונדיר, של טוהר ושל הארה שמימית".

נופר עוצרת את דמעותיה, ואז ממשיכה לספר: "חודשיים לאחר הפרשת החלה נפקדתי. עברתי בדיקה ראשונה וראינו שההיריון מתפתח יפה, אבל לאחר בדיקה נוספת התגלה דבר מדהים - אנחנו בהריון עם תאומים! לא היה בן אדם מאושר יותר ממני".

נופר מוסיפה, "היום אנחנו חובקים שני בנים מדהימים, ומודים לשם כל יום".

הסיפור הזה הוא רק טעימה קלה משטף הסיפורים שמתקבלים כל העת במחלקת חוגי הבית של הידברות. עדויות מרגשות מגיעות כל הזמן למחלקה, ממשתתפי החוגים שלא מפסיקים להלל ולשבח את הערב המרומם והחווייתי שהם חוו.

חוגי בית הם גם מקור להמשכת ישועות וחוויה רוחנית מרגשת בבית, כזו שתשאיר אתכן בטעם של עוד, של פגישה מרתקת עם ההווה הטוב של החיים. בתקופה המאתגרת שעברנו, לא זכינו להתוועד יחד סביב שולחן אחד. רק משפחה גרעינית הורשתה להתאחד ולחלוק חווית. עכשיו, כשהותרו כל המגבלות, כשהמסכה משמשת רק למזכרת, זה הזמן שלך לקרוא לחברות אליך הביתה ולארגן חוג בית של הידברות.

הכניסו את האור אליכם הביתה, והישועות בדרך אליכם.

כשאתם מזמינים חוג בית, מיטב הרבנים והרבניות האהובים על כולם יופיעו אצלכם בבית, עם מגוון רחב של תכניות והופעות. אם אתן אוהבות לצחוק, יתקיים אצלכן מופע סטנדאפ שלא חוויתן מעולם. אם אתן רוצות להזיל דמעה בערב שירה מרגש, מיטב הרבניות ירגשו אתכן למשך ערב שלם. גם אם תרצו לרקוד ולהשתחרר, הצוות הנפלא שלנו ידע לעשות זאת בצורה המתאימה עבורכן בדיוק.

מה שנשאר לכם זה פשוט מאד, להחליט שאתם מעוניינים לקיים חוג בית אצלכם בבית, לדבר איתנו במס' 073-222-12-90 או להיכנס לקישור מטה, על מנת לקבוע את היום המתאים לכם בדיוק. וזהו, הישועה בדרך אליכם. הרבנים והרבניות שלנו יגיעו אליכם חינם, עם דברי תורה וחידושים, הפרשות חלה והמון רוחניות, ישועות וניסים גלויים.

ליצירת קשר והשארת פרטים הקליקו כאן.

תגיות:ילדיםפוריותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה