מעניין

"לא הייתה שום דרך לצאת מזה": צוללן נבלע על ידי לוויתן, ושרד בנס - לא תאמינו כיצד 

סיפורו של צוללן מארה"ב עלה השבוע לכותרות לאחר שנס גדול אירע לו במצולות

אא

סיפורו של צוללן מארה"ב עלה השבוע לכותרות לאחר שנס גדול אירע לו במצולות: הצוללן, מייקל פאקארד שמו, נבלע על ידי לוויתן גדול-סנפיר במהלך צלילה בעומק של 13.5 מטרים בים, אך נפלט בפתאומיות והובהל לבית החולים. 

בראיון שנערך עמו לאחר שניצל ויצא בחיים מגוף הלוויתן העצום, סיפר פאקארד כי הסאגה החלה כאשר הרגיש שקיבל מכה חזקה, ואז "הכל הפך לחשוך. חשבתי שננשכתי על ידי כריש, אבל אז הבנתי. אלוקים אדירים, אני נמצא בתוך הפה של לוויתן, והוא מנסה לבלוע אותי. אני עומד למות".

הדבר היחידי שהצליח לחשוב עליו באותם רגעים מורטי עצבים ומעוררי אימה הוא 'מה אם הוא ינסה לבלוע אותי ואני אמשיך לנשום בתוך הגוף שלו עד שייגמר לי החמצן? חשבתי לעצמי, זהו. אני עומד למות, וזה הסוף. חשבתי על הילדים שלי ועל אשתי, לא הייתה שום דרך לצאת מזה". אמנם הסצנה המפחידה נמשכה רק 30 שניות, ומיד אחריהן הלוויתן עלה לפתע מהמים ו'פלט' אותו החוצה - אך עבור פאקארד נדמה הדבר כנצח. "פתאום הוא עלה למעלה, שחרר המון מים והתחיל להזיז את ראשו מצד אל צד. הוא פלט אותי לאוויר ונחתתי במים. פשוט צפתי שם, חופשי. לא יכולתי להאמין שניצלתי מזה".

פאקארד הובהל לבית החולים על ידי צוות ביולוגים ששהו ביחד עמו, ומצבו הוגדר טוב. 

ביולוגית בשם ג'וק רובינס שהתריינה לכלי התקשורת לאחר הנס של פאקארד, סיפרה כי ככל הנראה מדובר בתאונה, היות ולוויתן גדול סנפיר - לא נוהג לבלוע בני אדם. "בדרך כלל, לוויתן גדול סנפיר לא עושה דברים כאלה. אני חושבת שגם בשבילו זה היה סוג של הפתעה שבן אדם נכנס בצורה כזו לגרון שלו".

תגיות:לוויתןנסצוללן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה