סלבס בהתחזקות

"איזה חיזוק, וואוו": תמונה של סטטיק עם הרב לאו - מרגשת את הרשת

לקראת היום המאושר בחייו שבו יהפוך מרווק לנשוי - הזמר לירז רוסו המכונה 'סטטיק' נפגש עם הרב הראשי דוד לאו, וקיבל את ברכתו להמשך הדרך

אא

לקראת היום המאושר בחייו שבו יהפוך מרווק לנשוי - הזמר לירז רוסו המכונה 'סטטיק' נפגש עם הרב הראשי דוד לאו, וקיבל את ברכתו להמשך הדרך. 

ורק בגלל ששאלתם, נעדכן שלא מדובר ב'עוד' מפגש סתמי, כי אם בכזה שחתם את הגולל על כל סימני השאלה שהיו על דבר יהדותו של סטטיק, בעת הרישום ברבנות. בפוסט מרגש ברשתות החברתיות, תיאר סטטיק את רחשי לבו ותחושותיו כך: "כבוד ענק נפל היום בחלקי לפגוש את הרב הראשי לישראל - הרב דוד לאו. אדם עניו וקסום שעשה הכל כדי לגרום לי ולשריתוש להוריד לחצים אחרונים לקראת החתונה. איזה חיזוק! וואו", סיכם הזמר. 

מדובר במפגש עוצמתי מבחינתו, שכן הוא חותם בסימן קריאה את הפוסט שהעלה הזמר בחודש ספטמבר האחרון, בו סיפר על התחושות המעורבות שעלו בו, כשהתבקש להוכיח את יהדותו. אז כתב את הפוסט הבא: "אתמול שמעתי מילים שלא שמעתי בחיי. בפעם הראשונה, הנושא שהכי כואב לי וקשה לי בעולם נחשף מתחת לאדמה, עמוק עמוק, איפה שקברתי אותו בליבי. נושא כל כך רגיש וכואב שאני כבר מבחוץ אדיש אליו כמערכת הגנה. כן, נכון, האימוץ.

פתאום נהיה אישיו לקראת החתונה. פתאום היהדות הזו שלי, הזהות שלי, הייתה מוטלת בספק. אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שאולי כל מה שגדלת עליו הוא לא נכון, אולי כל מה שאתה יודע הוא אשליה. ראיתי שחור. ראיתי כל כך שחור שלא היה אכפת לי יותר כלום. למזלי, הודות למאמצים מרובים בעיקר של המנהלים שלי, חפירות ארכיאולוגיות באמת, חזרה לי הנשימה. חזרה לי הנשמה. רשמית, יהודי לכל דבר", סיכם. 

תגיות:הרב ישראל מאיר לאוסטטיק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה