חדשות בארץ

מרד בישראל ביתנו: ח"כ אבידר מאיים להצביע עצמאית

חבר הכנסת אלי אבידר סירב לתפקיד השר במשרד האוצר שהוצע לו על ידי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. הוא יצביע בעד הקמת ממשלת בנט-לפיד, אולם מתכוון לפעול בהמשך באופן עצמאי

אבידר (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)אבידר (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

משבר בישראל ביתנו מאיים להקשות על תפקודה של ממשלת בנט-לפיד עוד בטרם יצאה לדרך: חבר הכנסת אלי אבידר זועם על התפקיד הזוטר שהציע לו יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן – להתמנות לשר במשרד האוצר, הכפוף לליברמן – סירב לקבלו, ומאיים שלא להצביע עם הקואליציה.

על פי הדיווח של יהודה שלזינגר ב"ישראל היום", אבידר אמר למקורביו כי סיעת ישראל ביתנו אינה מונה עוד שבעה חברי כנסת, אלא "שישה וחבר כנסת עצמאי אחד".

אבידר, אחד ממבקריו הבוטים של ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו ומי שמילא חלק פעיל בהפגנות הדגלים השחורים נגדו מול בית ראש הממשלה בירושלים, יתמוך אומנם בהצבעת האמון על כינונה של הממשלה. עם זאת, בהמשך בכוונתו לפעול כחבר כנסת עצמאי, וייתכן שיצביע גם נגד עמדת ישראל ביתנו.

הבוקר עדכנה ישראל ביתנו את רשימת התפקידים שימלאו חבריה בקואליציה, והיא אינה כוללת את אבידר. ליברמן יהיה, כאמור, שר האוצר, ולצדו יכהן חמד עמאר כשר במשרד. עודד פורר ימונה לשר החקלאות, הפריפריה ופיתוח הנגב והגליל. אלכס קושניר יכהן כיו"ר ועדת הכספים, ויוליה מלינובסקי תמונה ליו"ר ועדת הרפורמות. יבגני סובה יכהן כיו"ר הסיעה וכסגן יו"ר הכנסת.

תגיות:ישראל ביתנואלי אבידר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה