פעילות הידברות

רגע לפני כריתת הריאה, זה מה שהציל את הילדה

רגע לפני שהרופאים עמדו לבצע ניתוח כריתת ריאה בריאותיה של טליה בת 3, התכנס חוג בית של הדיברות שהביא עמו את הישועה. קראו את הסיפור הבלתי ייאמן של אביטל וטליה

  • ל' סיון התשפ"א
אא

אביטל ובעלה לא יכלו להיות מאושרים יותר ביום הולדתה השלישי של טליה. התינוקת שהם חיכו לה 9 שנים, גדלה והזהירה זהרורי אורה בחייהם, עד לרגע הדרמטי ששינה את חייהם.

ביום בהיר אחד, שעות אחרי שטליה חזרה מהגן, היא התמוטטה בבית. יללות מחרישות אוזניים נשמעו. אנשי ההצלה חשו למקום, והצליחו ברגע האחרון להציל אותה ממות. אך הבשורה שניחתה על ההורים בבית החולים הכתה אותם בהלם: אצל טליה התגלה החיידק הטורף, והנתונים אינם מרנינים כלל וכלל. לא נשאר לה הרבה סיכוי לחיות. בימים טרופים אלו היא עברה טיפולים קשים וגם ניתוח לא פשוט לכריתת חלק מהריאה.

אביטל מספרת: "לאחר הניתוח קיווינו שטליה תתאושש מהר ותחזור אלינו, אך זה לא מה שקרה. הצילומים שנערכו לה הראו שהנזק לריאה מתפשט, וכנראה שאין מנוס חוץ מלבצע שוב את הניתוח המסובך שהיא עברה, והפעם לכרות כמעט את כל הריאה.

המנתח הבכיר שהה באותה עת בחו"ל. רצינו דווקא אותו, בגלל המומחיות שלו, והוא ביקש צילומים נוספים, על מנת שיוכל לתת את חוות הדעת הטובה ביותר.

בזמן הזה, בימים שנותרו עד לניתוח, אחותי סיפרה לי על ערב חיזוק לזכרה של ילדה בת 12 שנפטרה. הרבה חשק ללכת לא היה לי. בכל אופן ימים קשים ומורכבים עברו עלי, מה לי ולחוויות עכשיו?!

"אולם אחותי, שתהיה בריאה, לא הסכימה, היא דחקה בי שאבוא, ואכן קבענו ללכת. במבט לאחור זו הייתה חוויה מדהימה. הרבנית הצליחה לעורר ולרגש, ואני מצדי לא הפסקתי לבכות. ואז נדלק לי רעיון. למה שלא אעשה גם אני ערב מחזק לרפואת טליה?! למה לחכות לעשות ערב לעילוי נשמת, אם אפשר לעשות ערב לרפואת?! בו ברגע הרמתי את הטלפון להידברות וביקשתי ערב מחזק בתנאי אחד: שהערב יתקיים לפני הניתוח של טליה. רציתי שנשים יתחזקו ויהא זה לזכותה ולרפואתה."

"הנציגה המדהימה שהרימה את הטלפון, הצליחה במשימה", ממשיכה אביטל לספר, "והיא השיגה לי את הרבנית רייבי סימה, שעשתה גם הפרשת חלה וערב הודיה מיוחד. ההצלחה ליוותה אותנו בכל שלבי הערב, החל ממציאת רבנית בטווח זמן קצר. עם מספר הנשים הגדול שהגיעו לערב, והפידבקים הנלהבים שקיבלתי - בסופו בסך הכל היה מושלם".

חוג הבית נערך ביום חמישי, והניתוח היה אמור להתקיים ביום שני בשבוע שלאחר מכן. כשהגעתי לבית החולים לקראת פגישתי עם הפרופסור, שחזר בינתיים מחו"ל, שמתי לב שמשהו אצל טליה השתנה. הוא הייתה ערה יותר, קצת מחויכת, והרבה יותר שלווה. אבל מה שבאמת הדהים אותי היה הפרופסור עצמו: "ראי נא גברת, אני מעיין עכשיו היטיב בצילומים ואני מזהה שיפור משמעותי בתפקוד הריאות. במצב כזה אין צורך בניתוח, ונשאר לנו רק החלק של השיקום", הוא אמר ברצינות.

"דקות ארוכות ישבתי מחוץ לחדרו של הפרופסור, מאובנת. לא יכולתי להוציא הגה מרב התרגשות. מה שרציתי להגיד לכם, מחלקת חוגי בית, זה שאתם פשוט מחוללים ניסים. הצלתם לי את הבת!", סיימה אביטל את סיפורה המרגש.

* * *

זו רק הייתה טעימה קלה משטף הסיפורים שמתקבלים כל העת במחלקת חוגי הבית של הידברות. עדויות מרגשות מגיעות כל הזמן למחלקה, ממשתתפי החוגים שלא מפסיקים להלל ולשבח את הערב המרומם והחווייתי שהם חוו.

חוגי בית הם גם מקור להמשכת ישועות וחוויה רוחנית מרגשת בבית. כזו שתשאיר אתכן בטעם של עוד, של פגישה מרתקת עם ההווה הטוב של החיים. בתקופה המאתגרת שעברנו, לא זכינו להתוועד יחד סביב שולחן אחד. רק משפחה גרעינית הורשתה להתאחד ולחלוק חווית. עכשיו, כשהותרו כל המגבלות, כשהמסכה משמשת רק למזכרת, זה הזמן שלך לקרוא לחברות אליך הביתה, ולארגן חוג בית של הידברות.

הכניסו את האור אליכם הביתה, והישועות בדרך אליכם.

כשאתם מזמינים חוג בית, מיטב הרבנים והרבניות האהובים על כולם יופיעו אצלכם בבית, עם מגוון רחב של תכניות והופעות. אם אתן אוהבות לצחוק, יתקיים אצלכן מופע סטנדאפ שלא חוויתן מעולם. אם אתם רוצים להזיל דמעה בערב שירה מרגש, מיטב הרבניות ירגשו אתכם למשך ערב שלם. גם אם תרצו לרקוד ולהשתחרר, הצוות הנפלא שלנו ידע לעשות זאת בצורה המתאימה עבורכם בדיוק.

מה שנשאר לכם זה פשוט מאד. להחליט שאתם מעוניינים לקיים חוג בית אצלכם בבית, לדבר איתנו במס' 073-222-12-90 או להיכנס לקישור מטה, על מנת לקבוע את היום המתאים לכם בדיוק. וזהו, הישועה בדרך אליכם. הרבנים והרבניות שלנו יגיעו אליכם חינם, עם דברי תורה וחידושים, הפרשות חלה והמון רוחניות, ישועות וניסים גלויים.

ליצירת קשר והשארת פרטים הקליקו כאן.

תגיות:פעילות הידברותישועות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה