פעילות הידברות

מגשימים לילדים חולים את החלום ומקבלים קמע מסוגל לישועות

הידברות בפרויקט מיוחד למען ילדים חולים ובני משפחותיהם – ועכשיו גם אתם יכולים להיות שותפים, וגם לקבל קמע מסוגל

  • כ"ט סיון התשפ"א
אא

עם אבחון המחלה, הילד החולה ובני משפחתו עוברים תקופה קשה המלווה בחרדה, פחד, כעס, בדידות ובלבול. אין צורך לתאר ולהרחיב מה עובר על משפחה שקיבלה את הבשורה הקשה מכל, שלא נדע ושלא נתנסה. ברגעים קשים כל כך, בהם נאלצת המשפחה להתמודד עם ילד או ילדה חולים, הדבר האחרון שההורים חושבים עליו - זה על עצמם. רק טובת הילד החולה עומדת לנגד עיניהם ובמרכז סדר היום. במקרה כזה, מישהו צריך להיות שם בשבילם, שיחזיקו מעמד, שלא יתמוטטו, חלילה.

אנו בהידברות מייצרים עבור ילדים אלו ומשפחותיהם אווירה אופטימית ומחבקת, כזו המאפשרת להם ולבני משפחותיהם לנצח בקרב ולזכות בחיים.

אנו מפעילים תכניות נופש ומרגוע עבור משפחות הילדים, בבתי המלון המפוארים ביותר ועם תכניות ההווי והפנאי המשובחות והיוקרתיות ביותר לכל המשפחה, להורים, לאחים וכמובן לילדים החולים עצמם. הנופשונים הללו הם אוויר לנשימה ממש. הם האפשרות היחידה שיש להורים ולבני המשפחה להירגע מעט, לקחת אוויר ולאגור כוחות להמשיך הלאה במסע הקשה.

בעזרתכם, אנחנו יכולים להמשיך ולהקל, ולו במעט, את התקופה הקשה שהם עוברים. גם אתם יכול להיות חלק ולהציל חיים! תרמו לנו, ויחד נעניק כוחות ותקווה לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בדרך להחלמה.

ברגע שתהיו שותפים בפעולות מצילות החיים, תקבלו ישירות לביתכם את קמע "שבעת האורות", שיכול לשנות את חייכם. הקמע מסוגל לשחרור של כל הדברים שהיו "תקועים" לכם עד עכשיו, שבסייעתא דשמיא ישתחררו.

קמע "שבעת האורות", המיוצר ע"י הרב המקובל חיים פוקס שליט"א, וע"פ תפילת שבעת האורות של רבי שמעון בר יוחאי, מספר את הסיפור של היהודי, כוחו של האדם היהודי לשנות עולמות ולבקוע רקיעים, שבאמצעות כוח ההודאה שלו נותן שבעה אורות שונים לחלוטין.

המספר שבע הוא מספר מיוחד ביהדות, ונחשב למספר מיוחד ומסוגל לניסים. שבעת האורות באים לידי ביטוי במספר דרכים בקמע - 7 האותיות בפסוק "ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ", 6 צלעות מגן הדוד ביחד עם החלק הפנימי היוצרים את המספר 7, והשפע האדיר של תפילת אנא בכוח שמורכבת משבעה פסוקים.

הקמע מיוצר מכסף טהור, המבטא את מידת הרחמים של הקב"ה, ובכוחו לשנות את כל הדברים שאתם מרגישים שתקועים במקום, או שאינם הולכים - שירוצו, שיגיעו אליכם בקלות ובמהירות. בכוחו לעזור בשפע, שמירה, קריעת גזרות, פריון, אהבה, חן וחסד ונחת מהילדים.

אם אתם רוצים להיות חלק בפרויקט הנשגב הזה שהציל כבר עשרות ילדים ומשפחות, לחצו כאן, ותזכו גם להציל חיים - וגם להגשמה העצמית שלכם בכל מה שתרצו.

תגיות:פעילות הידברותילדים חולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה