חדשות בארץ

נקבע מותו של אבי הר אבן שנפצע אנושות בהתפרעויות בעכו

אבי הר אבן, חתן פרס ביטחון ישראל ומנהל סוכנות החלל הישראלית לשעבר, שנפצע בשריפת מלון האפנדי בעכו, נפטר מפצעיו בבית החולים רמב"ם. בן 84 היה במותו

ההתפרעויות בעכו (צילום: רוני עופר, פלאש 90)ההתפרעויות בעכו (צילום: רוני עופר, פלאש 90)
אא

אבי הר אבן, שנפצע לפני כחודש באורח אנוש בשריפת מלון האפנדי בעכו על ידי מתפרעים ערבים במהלך המהומות בעיר, הלך הערב (ראשון) לעולמו. מבית החולים רמב"ם בחיפה, בו היה מאושפז, נמסר כי משפחתו הקרובה של הר אבן שהתה לידו בעת הפטירה.

הר אבן, בן 84, חתן פרס ביטחון ישראל ומנהל סוכנות החלל הישראלית לשעבר, שהה עם אורחים נוספים במלון בעת שהוצת ב-11 במאי על ידי הפורעים שהשליכו לתוכו בקבוקי תבערה. הוא הובהל לבית החולים כשהוא סובל מכוויות ומשאיפת עשן, ולאורך כל תקופת אשפוזו הורדם והונשם. בהצתת המלון נפצעו מספר אורחים נוספים משאיפת עשן ומכוויות.

שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, הגיב על הודעת הפטירה שיצאה מבית החולים רמב"ם: "אבי הר אבן, חתן פרס ישראל, נרצח על ידי פורעים ערבים. זהו טרור לכל דבר ועניין, ואני מצפה מכוחות הבטחון והאכיפה לפעול בצורה תקיפה על מנת למצות את הדין עם המחבלים שרצחו אותו. יהי זכרו ברוך".

חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) כתב: "משתתף בצער משפחתו של אבי הר אבן הי"ד, שנרצח בידי פורעים ערבים בעיר עכו. רציחתם של אבי הר אבן ויגאל יהושע הי"ד, היא תזכורת נוספת מול איזה אויב אכזר אנו ניצבים. יהי זכרו ברוך".

תגיות:עכוהתפרעויותאבי הר אבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה