חדשות בארץ

נתניהו: "בנט מכר את הנגב לרע"מ"

בעקבות ההסכם הקואליציוני שנחתם עם רע"מ, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את יו"ר ימינה נפתלי בנט וקרא לחברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין להתנגד לממשלה המתגבשת

בנט ונתניהו, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)בנט ונתניהו, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (חמישי) בחריפות את יו"ר ימינה נפתלי בנט, על רקע ההסכם הקואליציוני שנחתם עם רע"מ. "בנט מכר את הנגב לרע"מ", כתב בטוויטר. "כל חברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין חייבים להתנגד לממשלת השמאל המסוכנת הזאת".

נתניהו צירף לדבריו טבלה המשווה בין ההסכמות אליהן הגיעו בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס לבין ההצעות שקיבל עבאס מהליכוד. בטבלה צוין, בין היתר, כי בנט ולפיד הסכימו לבטל את חוק קמיניץ, להכיר ברוב היישובים הלא חוקיים בנגב ולהעמיד בראשות ועדת הפנים נציג מטעם רע"מ. בימינה פרסמו טבלה נגדית תחת הכותרת "מחזקים את המשילות בנגב", בה פירטו את עיקרי ההסכם הקואליציוני עם רע"מ. לטענתם, בעוד נתניהו הציע לבטל את חוק קמיניץ, בהסכם הוחלט להשאיר את החוק בתוקף ולהמשיך את השהיית האכיפה הנהוגה כיום.

הטבלה של נתניהוהטבלה של נתניהו

נתניהו זימן היום לפגישה דחופה את ראשי סיעות גוש הימין, יחד עם יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר, יו"ר הכנסת יריב לוין וראשי מועצת יש"ע. הפגישה נועדה לגבש תוכנית פעולה לקידום מאבק ציבורי נגד הקמת ממשלת בנט-לפיד. הערב צפויה להתקיים הפגנה מול ביתה של חברת הכנסת איילת שקד. במקביל, קראו פעילי ימין לקיים מפגן תמיכה מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך, זאת בעקבות הפרסומים כי הוא שוקל להתנגד לממשלה המתגבשת.

בימינה מפעילים לחץ על אורבך להתפטר מהכנסת כדי לאפשר את כניסתה של שירלי פינטו, הבאה בתור ברשימה, שהביעה את תמיכתה בממשלה. בנט נפגש עמו הלילה, וצפוי להיפגש עמו שוב במהלך היום. חבר הכנסת מתן כהנא אמר הבוקר, בריאיון לרדיו FM103, כי הוא משוכנע שאורבך לא ימנע את הקמת הממשלה.

מנגד, יו"ר סיעת הליכוד כתב בטוויטר: "אני רוצה להאמין בניר אורבך ועידית סילמן, הם עוד יכולים להציל את המצב. נותרה בי תקווה וציפייה קלושה שהם ילכו עם האמת שלהם כמו שיקלי. זו שעת המבחן שלהם, שתירשם בדפי ההיסטוריה של עם ישראל לנצח נצחים". השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, הוסיף: "שיקלי כבר קנה את עולמו במחנה הלאומי, ובדין. אורבך נמצא צעד משם. זהו זמנם של נאמני ונאמנות מחנה הימין להיכתב בצד הנכון של ספרי ההיסטוריה למען מדינת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל".

תגיות:נפתלי בנטרע"מבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה