חדשות בעולם

הזוי: בולען ענקי נפער באדמת מקסיקו סמוך לבית פרטי - ואיש לא יודע מדוע הוא גדל

בולען ענקי בקוטר של 60 מטרים (!) הופיע השבוע בשדה חקלאי במרכז מקסיקו, תוך שהוא מאיים 'לבלוע' בית פרטי שנמצא סמוך אליו. הרשויות: "ביום שבת כשהופיע לראשונה הוא היה בקוטר של חמישה מטרים בלבד. הוא גדל במהירות בתוך כמה שעות, וכך גם המים שבתוכו. אנחנו מנסים להבין מדוע"

אא

בולען ענקי בקוטר של 60 מטרים (!) הופיע השבוע בשדה חקלאי במרכז מקסיקו, תוך שהוא מאיים 'לבלוע' בית פרטי שנמצא סמוך אליו. 

עומקו של הבולען הענק מגיע ל-20 מטרים, כך על פי הדיווח של מושל המדינה מיגל ברבוסה הוארטה, במהלך מסיבת עיתונאים 'בהולה' שנערכה ביום שני האחרון. ברבוסה אמר כי המשפחה שגרה בבית הפרטי פונתה מחשש לחייה, למרות ש"בנס איש לא נפצע עד כה, ולא נגרם נזק לבית עצמו".

המושל גם קרא למאות התושבים הסקרנים שלא להתקרב למקום, עד שמדעני משרד הסביבה יסיימו את חקירתם, ויצליחו להבין מה גרם להופעת הבולען הענקי, ללא שום אזהרה מוקדמת. "ביום שבת כשהופיע לראשונה הוא היה בקוטר של חמישה מטרים בלבד. הוא גדל במהירות בתוך כמה שעות, וכך גם המים שבתוכו. אנחנו מנסים להבין מדוע, ומאיפה המים האלה שממלאים אותו. בשלב הזה כל האפשרויות נבדקות".

"אנו חושבים שזה עשוי להיות שילוב של שני גורמים: עיבוד השדות הסמוכים, דבר שריכך את האדמה, כמו גם מיצוי מי תהום שגם הם ריככו את הקרקע", כך אמר אב המשפחה שפותנה מהבית. 

ועדת המים הארצית הוסמכה על ידי המושל לפתוח בחקירה אינטנסיבית כדי להבין את מה שקרה, ובהליך יחקרו המדענים את סוג הקרקע ויאפיינו אותה, כך על פי הדיווח של ה-CNN. 
 

צפו כאן בתיעוד:

 

תגיות:אדמהביתמקסיקובולען

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה