חדשות בארץ

המחאה בימין: מחר – הפגנה מול ביתה של שקד

בימין מתכננים להפגין מחר מול ביתה של איילת שקד, במחאה על הכוונה של ימינה להקים ממשלה עם מפלגות השמאל. חבר הכנסת ניר אורבך מימינה שוקל להתנגד לממשלה המסתמנת של בנט-לפיד

  • כ"ב סיון התשפ"א
אא

בצל המשא ומתן הקואליציוני להקמת ממשלת בנט-לפיד, בגוש נתניהו ממשיכים בפעולות המחאה שנועדו ללחוץ על חברי הכנסת של ימינה לסגת מהכוונה להקים ממשלה עם מפלגות השמאל. בכניסה לכפר המכביה, בו מתנהלות השיחות בין המפלגות בגוש מתנגדי נתניהו, הפגינו הערב (רביעי) מאות אנשים נגד הממשלה המתגבשת. אל ההפגנה הגיעה גם השרה מירי רגב.

מחר מתוכננת להיערך הפגנה מול ביתה של איילת שקד, מספר 2 בימינה. בימים האחרונים הגבירו גולשים ומובילי דעת קהל ימניים את הלחץ ברשתות החברתיות על חברי הכנסת ניר אורבך ועידית סילמן בתביעה מהם להצטרף לעמיתם לסיעה, עמיחי שיקלי, ולהכריז על התנגדותם לממשלה. פרשן חדשות 12, עמית סגל, דיווח הערב כי אורבך שוקל להתנגד לממשלה המסתמנת. ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שהיה מספר 3 בימינה והתפטר מהכנסת מיד לאחר הבחירות, הגיע לחדרו לכנסת כדי לשכנעו שלא להתפטר אלא להודיע כי בכוונתו להצביע נגד הממשלה. אם אורבך יחליט להתפטר מהכנסת, הבאה אחריו ברשימת ימינה היא שירלי פינטו, שצפויה לתמוך בהקמת הממשלה.

תגיות:איילת שקדימינהבחירות 2021ניר אורבך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה