פעילות הידברות

לזה חיכיתן: חוגי הבית של הידברות חוזרים ובגדול!

מגרשים את החושך, מדליקים את האור: שנה תמימה היינו סגורים בבית, מנועים מלארח חברים לארוחות חגיגיות וחוויות משפחתיות. עכשיו, כשהכל מאחורינו, פותחים את הדלת ומכניסים את האור הביתה.

  • כ' סיון התשפ"א
אא

היום זה לא סוד, לנשים יש כוח. כוח עצום לחולל, לשקם, להעניק, לשנות. עוד משחר ההיסטוריה ידועה האמא היהודייה בתכונותיה יוצאות הדופן, בכוחה הבלתי נלאה, לגרש כל כאב בחיבוק אחד, לסלק את החושך עם מטאטא, לפתוח את לבם של בני המשפחה בריחות של חלה ובישולים, להכניס אור אל הבית בדברי נועם, רכות ותפילה.  

חוגי בית הם גם מקור להמשכת ישועות וחוויה רוחנית מרגשת בבית. הם ישאירו אתכן בטעם של עוד, של פגישה מרתקת עם ההווה הטוב של החיים. בתקופה המאתגרת שעברנו, לא זכינו להתוועד יחד סביב שולחן אחד. רק משפחה גרעינית – הורשו להתאחד ולחלוק חווית. עכשיו, כשהותרו כל המגבלות, כשהמסכה משמשת רק למזכרת, זה הזמן שלך לקרוא לחברות אליך הביתה ולארגן חוג בית של הידברות. 

הכניסו את האור אליכם הביתה, והישועות בדרך אליכם.  

כשאתם מזמינים חוג בית, מיטב הרבנים והרבניות האהובות על כולם יופיעו אצלכם בבית, עם מגוון רחב של תכניות והופעות. אם אתן אוהבות לצחוק, תופיע אצלכם מופע סנדאפ שלא חוויתן מעולם. אם אתם רוצים להזיל דמעה בערב שירה מרגש, מיטב הרבניות ירגשו אתכן למשך ערב שלם. גם אם תרצו לרקוד ולהשתחרר, הצוות הנפלא שלנו ידע לעשות את זה הכי טוב.  

עדויות מרגשות מגיעות כל הזמן למחלקת חוגי בית, ממשתתפי החוגים שלא מפסיקים להלל ולשבח את הערב המרומם והחווייתי שהם חוו. כך כותבת לנו מיטל, שארגנה חוג בית בסלון ביתה: "עם כל העייפות, אני מאוד שבעת רצון מערב הפרשת חלה שנערך אתמול בערב בקריית ביאליק בהנחיית הרבנית חגית שירה. היה ערב מדהים, מרגש, מרתק, מלא אמונה, מלא שמחה וקדושה באוויר". 

מה שנשאר לכם זה פשוט מאד. להחליט שאתם מעוניינים לקיים חוג בית בבית שלכם, לדבר איתנו במס' 073-222-12-90 על מנת לקבוע את היום המתאים לכם בדיוק. וזהו, הישועה בדרך אליכם. הרבנים והרבניות שלנו יגיעו אליכם חינם, עם דברי תורה וחידושים, הפרשות חלה והמון רוחניות, ישועות וניסים גלויים. 

ליצירת קשר והשארת פרטים הקליקו כאן.  

תגיות:חוגי ביתישועותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה