חדשות בארץ

גוש הימין לסער ובנט: הסכימו לרוטציה משולשת עם נתניהו

ראשי המפלגות בגוש נתניהו חתמו על מכתב, הקורא לגדעון סער ונפתלי בנט להסכים לרוטציה משולשת. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו נמצאים ברגע גורלי לביטחונה, אופיה ועתידה של מדינת ישראל. ברגע גורלי כזה שמים בצד כל שיקול אישי ונוקטים צעדים מרחיקי לכת"

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראשי המפלגות בגוש התומך בראש הממשלה בנימין נתניהו חתמו הבוקר (ראשון) על פנייה ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער וליו"ר ימינה נפתלי בנט, בה קראו להם לתת את הסכמתם להצעתו של נתניהו לרוטציה משולשת בתפקיד ראש הממשלה. על פי ההצעה, סער יכהן ראשון ברוטציה במשך שנה ושלושה חודשים, נתניהו יחליף אותו למשך שנתיים ובנט יכהן בהמשך כשנה וחצי. עוד צוין בהצעה, כי סעיף הפריטטיות יבוטל וכי שר המשפטים ימונה בהסכמה. פרשן חדשות 12, עמית סגל, דיווח מפי גורמים בליכוד כי נתניהו אף הסכים לדרישה להעברת חוק לקציבת כהונתו של ראש ממשלה.

על המכתב חתמו, בנוסף לנתניהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי, ראשי יהדות התורה משה גפני ויעקב ליצמן ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. לאחר פרסום המכתב, שיגר נתניהו מסר מצולם לסער ובנט, בו אמר: "אנחנו נמצאים ברגע גורלי לביטחונה, אופיה ועתידה של מדינת ישראל. ברגע גורלי כזה שמים בצד כל שיקול אישי ונוקטים צעדים מרחיקי לכת, חסרי תקדים אפילו. זה מה שכל ראשי סיעות הימין ואני עשינו עכשיו".

"חתמנו על הצעה מרחיקה לכת לגדעון סער ונפתלי בנט, הצעה שתמנע הקמת ממשלת שמאל מסוכנת ותבטיח הקמה של ממשלת ימין חזקה ויציבה לשנים רבות שתדאג לכל אזרחי ישראל. כל ראשי סיעות הימין ואני מזמינים את גדעון סער ונפתלי בנט – בואו עכשיו, מיד, לפגישה שתאפשר הקמת ממשלת ימין טובה למדינת ישראל".

מוקדם יותר, בעקבות הפרסומים על ההצעה שהעביר נתניהו לסער לרוטציה משולשת, הגיב יו"ר תקווה חדשה בטוויטר: "עמדתנו ומחויבותנו הייתה ונותרה: החלפת שלטון נתניהו. בהתאם לכך נמשיך לפעול. המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים".

תגיות:גדעון סערנפתלי בנטבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה