חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: הרב גרשון אדלשטיין פונה לבית החולים, מגעים בנושא השבויים

ישראל מנהלת מגעים להשבת השבויים, הרב גרשון אדלשטיין פונה לבית החולים, ונפתלי בנט הודיע על כוונתו להקים ממשלת שינוי. סיכום החדשות

אא

הגאון רבי גרשון אדלשטיין פונה לבית החולים: בני משפחתו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין דיווחו על כך שחלו שינויים במדדי גופו, ועל כן הורו רופאיו בערב שבת לפנותו לבית החולים. התפללו לרפואת רבי ירחמיאל גרשון בן מרים בתוך שאר חולי ישראל.

מגעים מתקדמים להקמת ממשלה: בנט עדכן את לפיד בכך שבכוונתו להקים ממשלת שינוי. ככל הנראה הוא יודיע מחר באופן סופי על החלטתו, ובתוך יומיים תועבר ההחלטה לנשיא.

דיונים בנושא השבויים: מצרים העבירה לחמאס את המסר כי המשך המשא ומתן עם ישראל, יהיה חייב לכלול את נושא השבויים והנעדרים. במצרים הבהירו כי ישראל מתעקשת שללא מגעים כאלו, היא לא תקדם את הסכם הרגיעה. מחר (ראשון) צפויה לצאת משלחת ישראלית לקהיר, בראשותו של שר החוץ גבי אשכנזי, כדי להמשיך לדון בנושא.

איומים מאיראן: מפקד כוח קודס האיראני איים בשבת על כך שבכוונתו לחסל את ישראל. הוא הודיע: "אנו מציעים לציונים לשוב ולקנות את הבתים שהם מכרו באירופה, באמריקה ובמקומות אחרים בעולם", כשכוונתו בכך שהוא מתכוון לחסל את ישראל. בנאומו הוא גם שיבח את ארגוני הטרור בעזה, שנלחמו בישראל.

ביידן גינה את האנטישמיות: ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב, התייחס לתקיפות האנטישמיות ברחבי מדינתו, וכינה אותן "טרור נגד יהודי אמריקה". בהודעה שיצאה מטעם הבית הלבן הוא נקב במספר דוגמאות, כמו לבנה שנזרקה אל חלון של בעל עסק יהודי, צלב קרס שנחרט בדלת בית כנסת ומשפחות שאוימו בזמן שישבו במסעדה. "התקיפות האלו בזויות וחסרות מצפון, הן חייבות להיפסק", הוא הבהיר, "לא אניח לחברינו לחוש מאוימים. משרד המשפטים האמריקני ישתמש בכל הכלים לצורך מאבק בפשעי השנאה".

תחזית מזג האוויר: מחר (ראשון) צפויה התחממות, וביום שני ישרור שרב כבד ברוב אזורי הארץ, ביום שלישי ירדו מעט הטמפרטורות, וביום רביעי תהיה ירידה נוספת.

תגיות:שבוייםבנטהרב גרשון אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה