חדשות בארץ

בקבוקי תבערה הושלכו לעבר בית משפחה יהודית בלוד

בקבוקי תבערה הושלכו לעבר ביתה של משפחה יהודית בשכונת "שער העיר" בלוד. בחסדי שמיים, בני המשפחה שישנו באותה עת בבית לא נפגעו. המשטרה פתחה בחקירה

אא

(מצלמת אבטחה)

מספר בקבוקי תבערה הושלכו הלילה (שישי) לעבר ביתה של משפחה יהודית בשכונת "שער העיר" בלוד. מצלמות אבטחה תיעדו שני פורעים משליכים את הבקבוקים ונמלטים מהמקום.

שכונת "שער העיר" מאוכלסת על ידי יהודים, ומתגוררים בה בעיקר חסידי חב"ד. בחסדי שמיים, בני המשפחה שישנו בבית לא נפגעו, אולם נגרם נזק. התושבים כיבו את האש בעצמם באמצעות מטפי כיבוי.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך הלילה הושלכו בקבוקי תבערה לעבר בניין ברח' בעל התניא בלוד. לא היו נפגעים, נגרם נזק קל. המשטרה פתחה בחקירת האירוע".

מאיר ליוש, פעיל חברתי מוכר בלוד, כתב בטוויטר: "השכונה בה נזרקו בקבוקי התבערה הלילה היא לא שכונה של 'הגרעין התורני הבזוי והכובש', שיש מי שאומר שהוא מקור בעיותיה של מדינת ישראל בכלל ולוד בפרט. בצד השני של העיר, שכונה של חסידות חב"ד, לא שכונה מעורבת, הומוגנית, יהודים חסידים מתוקים. שלא יבלבלו לכם את המוח – זו שנאת יהודים נטו".

"שלא יהיה לכם ספק", הוסיף ליוש, "זה מה שהיה קורה לתושבי הציפורן לפני שבועיים, באירוע הירי. אם הם לא היו יורדים למטה, במטאטאים ופיג'מות, ומגנים על הבית שלהם נגד את ההסתערות עם בקבוקי התבערה (רואים בסרטון!) זה מה שהיה קורה להם. בקת"בים לתוך בית בו ישנות משפחות שלמות עם ילדים קטנים. תזכרו את זה".

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, אמר: "מדובר בפיגוע חבלני שכל מטרתו לפגוע בתושבים היהודים שגרים כאן. הדבר הזה בלתי נסלח, וכל כולו תוצאה של הסתה מתמשכת ברשתות החברתיות על ידי גורמים בעיר. אני קורא לגורמי הביטחון לתפוס את בני העוולה שעשו את המעשה הנפשע, ולתגבר כוחות. אנחנו מצפים מהממשלה לא לעזוב את העיר, אחרת אנחנו מאבדים את העיר הזו שבמרכז הארץ".

חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) כתב בטוויטר: "ההפגנה בלוד לא מתקרבת להיות פעולת מחאה לגיטימית, אלא יותר מופע הסתה משלהב. בקבוקי התבערה, זריקות האבנים וגם אירועי הירי ימשיכו, כל עוד משטרת ישראל לא תחליט לנצח את הטרור".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הגיב: "מי שחלם על רגיעה ושקט התבדה, זה מתפוצץ שוב בפנים. ללא מבצע וטיפול מיוחד של המשטרה בלוד, עכו ורמלה, הטרור יתחזק".

על אף הדיווחים בתקשורת על הרגיעה היחסית השוררת בימים האחרונים בלוד, תושבי העיר היהודים ממשיכים לדווח כל העת על מעשי אלימות והתנכלויות מצדם של תושבים ערבים. זריקת בקבוקי התבערה מגיעה בעת שברחבי הארץ מנהלים כוחות משטרתיים את מבצע "חוק וסדר" ברחבי הארץ, למעצרם של פורעי חוק ולאיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, הודיע אתמול כי המבצע יימשך גם בשבוע הבא. במהלך המבצע נעצרו עד כה 348 חשודים ברחבי הארץ. מתחילת מבצע "שומר החומות" נעצרו 1,938 חשודים בהתפרעויות ובהפרות סדר אלימות והוגשו 175 כתבי אישום.

תגיות:לודבקבוקי תבערההתפרעויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה