חדשות בארץ

ארדן: עמוד השער של "הארץ" – "פיגוע" הסברה

שגריר ישראל בארצות הברית ובאו"ם, גלעד ארדן, תקף את עיתון "הארץ" בעקבות פרסום עמוד השער עם תמונותיהם של ילדים עזתיים שנהרגו במהלך מבצע של צה"ל ברצועה: "נחשו איזה כלי תקשורת כבר משתף את השער הזה ומתרגם אותו לכל העולם? אל-ג'זירה, כמובן"

עמוד השער של "הארץ" הבוקרעמוד השער של "הארץ" הבוקר
אא

שגריר ישראל בארצות הברית ובאו"ם, גלעד ארדן, מתח היום (חמישי) ביקורת חריפה על עיתון "הארץ", שפרסם הבוקר בעמוד השער שלו את תמונותיהם של ילדים עזתיים שנהרגו במהלך מבצע "שומר החומות". בשער לא הופיעו תמונותיהם של עידו אביגל הי"ד, הילד בן החמש שנהרג מפגיעה ישירה של רקטה בבניין בשדרות, ושל נאדין עווד בת ה-16 שנהרגה מפגיעת רקטה סמוך ללוד.

"יצאתי לארצות הברית כדי לייצג אתכם", כתב ארדן בפייסבוק. "לצערי, דווקא מהבית מגיעים לפעמים 'פיגועי' ההסברה הקשים ביותר. השער של עיתון 'הארץ' הבוקר, למשל".

"עיתון 'הארץ' תרגם הבוקר כתבה מתוך הניו יורק טיימס והשמיט ממנה, פשוט מחק ממנה, את הילדים הישראלים שנהרגו. זו לא טעות, זו מדיניות", תקף ארדן. "אגב, ביום בו נהרג עידו אביגל הוא לא זכה להגיע לשער של 'הארץ'. ועוד אגב, נחשו איזה כלי תקשורת כבר משתף את השער הזה ומתרגם אותו לכל העולם? אל-ג'זירה, כמובן".

"אז כדי לשים דברים על דיוקם, הנה העובדות. מוזמנים לקרוא ולשתף: חמאס הוא ארגון טרור שרוצה להרוג כמה שיותר ישראלים, מבוגרים וילדים. הפגיעה בעידו אביגל ז"ל בן החמש אינה תקלה, אלא מטרה".

"ישראל היא מדינה דמוקרטית מוסרית שפוגעת אך ורק במי שמנסה לרצוח אותה, ומנסה כל הזמן למזער את הפגיעה בחפים מפשע. אצלנו, הפגיעה בילדים פלסטינים אינה מטרה, חלילה, המטרה היא להילחם במי שמנסה להרוג אותנו".

ארקדן הוסיף, כי "חמאס מתעקש לפעול מתוך מרכזי אוכלוסייה ולהתחבא מאחורי אזרחים תמימים. הוא זה שאחראי לכך שילדים פלסטינים נפגעים. צר לי על כך שילדים פלסטינים נהרגו, אבל האחראי לכך הוא חמאס. בימי הלחימה, מאות רקטות ששוגרו מעזה לישראל נפלו בתוך שטח עזה והובילו למוות של ילדים".

"יש אמת אחת פשוטה: עבור ביטחונם ושלומם של ילדי ישראל, עבור ביטחונם ושלומם של אנשי 'הארץ', אבל האמת היא שגם עבור עתיד טוב יותר לילדי עזה, עדיף שאנחנו נשלוט ונוביל באזור ולא חמאס", חתם ארדן את דבריו.

תגיות:גלעד ארדןשומר החומותעיתון הארץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה