חדשות בארץ

גנץ החליט להאריך בשנה את כהונת הרמטכ"ל

שר הביטחון גנץ הודיע לרמטכ"ל כוכבי על כוונתו להביא לממשלה את הארכת כהונתו לשנה רביעית: "הרמטכ"ל מהווה עוגן של יציבות פיקודית ומבצעית"

גנץ וכוכבי (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גנץ וכוכבי (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (חמישי) לרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, על כוונתו להביא לממשלה את הארכת כהונתו לשנה רביעית. גנץ עדכן בנושא את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

"הרמטכ"ל כוכבי מוביל את צה"ל בשנתיים וחצי האחרונות בתהליכים משמעותיים של בניין הכוח ותפיסת הפעלה רב-מימדית תוך שילוב כלל הזרועות והגדלת הקטלניות", מסר גנץ. "הארכת המינוי תאפשר להמשיך ולממש את מרכיבי תר"ש תנופה, שבאו לידי ביטוי ביכולות חסרות התקדים שהציג צה"ל במבצע 'שומר החומות', וכן בפעולות המבצעיות שהתקיימו בתקופה האחרונה במגוון זירות הלחימה".

גנץ הוסיף, כי "בשנה האחרונה, תחת הרמטכ"ל כוכבי, רתם צה"ל גם את יכולותיו האזרחיות לטובת סיוע במשימות לאומיות ובראשן המאבק בקורונה, דבר שביצר את מקומו של צה"ל כנדבך בלתי נפרד מהחברה הישראלית וממערך החירום הלאומי האזרחי. הרמטכ"ל מהווה עוגן של יציבות פיקודית ומבצעית. הארכת כהונתו בעת הזו, של שינויים אזוריים ואתגרים ממגוון זירות, היא קריטית לביטחון ישראל".

תגיות:בני גנץצה"לאביב כוכבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה