חדשות בארץ

נפלה קורבן לשודדי הרכבים ביהודה ושומרון: "הייתי בטוחה שאלה רגעיי האחרונים"

יעל שרפר נשדדה אמש על ידי פלסטינים שהתנגשו ברכבה, שלפו אותה בחוזקה מהרכב ונמלטו לאחד הכפרים הסמוכים, "תחושות קשות של פחד וחוסר אונים שאני לא מאחלת לאף אחד", היא אמרה

אא

יעל שרפר, תושבת השומרון, נפלה אתמול קורבן לשוד ליד קרית נטפים. לאחר שפלסטינים התנגשו ברכבה, הן שלפו אותה מהרכב בכוח ונמלטו מהמקום לאחד הכפרים באיזור. האירוע תועד במצלמות אבטחה, שם נראה שאחד הנהגים ניסה לחסום את דרכם של השודדים אך הם עקפו אותו וברחו. צה"ל והמשטרה ביצעו סריקות באיזור לאחר האירוע אך טרם נעצרו חשודים במעשה, למרות שהתופעה מוכרת לתושבים ולגורמי הצבא והמשטרה ביהודה ושומרון.

בשיחה עם YNET, שחזרה שרפר את רגעי האימה: "הייתי בדרכי הביתה מהעבודה בקריית נטפים. הגעתי לצומת שדי קרובה לשער היישוב ואז שמעתי בום. באותו זמן הייתי בשיחה עם בעלי ואמרתי לו שנכנסו בי מאחור. ראיתי במראה את הנהג נשאר ברכב ופתחתי את החגורה. הייתי בטוחה שמדובר בתאונה רגילה, ואז משום מקום אני רואה מול הפנים שלי דמות מפחידה במבט מאיים. הוא לא אמר דבר ותפס אותי בחוזקה, בזמן שאני אוחזת בהגה ובעלי איתי על הקו צועק 'אל תצאי מהרכב'. אך השודד משך אותי וזה היה חסר סיכוי. תוך שניות מצאתי את עצמי על הרצפה", סיפרה שרפר.

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה כי השודדים ארבו לרכבים שמגיעים לצומת. כשרכבה של שרפר הגיע, הם התנגשו בה קלות וכששרפר עצרה את הרכב כדי לבדוק מה הנזק, אחד השודדים משך אותה בחוזקה והשליך אותה החוצה. "התחושה היא קשה. של אובדן ביטחון", אמרה שרפר. "הייתי בטוחה שזה לא שוד אלא רגעיי האחרונים ועוד רגע אני מקבלת כדור בראש. תחושות קשות של פחד וחוסר אונים שאני לא מאחלת לאף אחד".

תופעת שודדי הרכב ביהודה ושומרון מוכרת מאוד לגורמי הצבא והמשטרה. הגנבים אורבים לנהגים על הצירים ביהודה ושומרון ומנצלים את הקרבה לערים ולכפרים הפלסטיניים. בחלק מהמקרים נפגעים הנהגים, חלקם הגדול נשים וקשישים.

תגיות:יהודה ושומרוןשוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה