פעילות הידברות

לפעמים חלומות מתגשמים! המהפך הבא בעולם היהדות

"הגיע הזמן שבכל רחוב שני בישראל, יהודים יניחו תפילין" אומרים יוזמי המבצע בהידברות וחושפים את היעד השאפתני: מעל אלף עמדות חדשניות באזורים הומי אדם וברחובות מרכזיים. כל הפרטים על המבצע הענק שעוטר את ישראל בתפארה

  • י"ד סיון התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הפרויקט הענק שיוצא לדרך בימים אלו, משהו שעם ישראל עוד לא ראה, משהו שהמדינה עוד לא חוותה, מביא אותי לביקור חטוף באגף הלוגיסטי "וקשרתם" שבהידברות. בימים אלו המחלקה דומה יותר להאנגר אריזה. במקום, שבדרך כלל מאויש על ידי טלפנים ופעילי המחלקה, עסוקים עכשיו בכל המרץ בעבודה של אריזת עמדות הנחת תפילין חדישות ומצוידות, שייפרסו בכל רחבי ישראל.  

מול מאות עמדות חדישות מצוידות בטלית ותפילין, אנחנו עוצרים לכמה דקות חטופות את מנהלי המבצע האגדי, הרב ניר גרמי, והרב ישראל יעקב..., העומדים מאחורי המיזם האדיר שהולך לשנות את תמונת מצב הנחת התפילין בארץ כולה, וכל מה שאנחנו רוצים, זה להתעדכן ראשונים על המיזם שמכה גלים. 

 

מה זה "וקשרתם"? 

אחד מיסודות היהדות, ומשורשי המצוות הוא הנחת תפילין מידי יום. הנחה מרגשת. הנחה שכל כולה קשר טוב וקרוב עם בורא עולם.   

כל יהודי חם לב אמור להתחיל עם זה את הבוקר: הנחת תפילין ואמירת שמע ישראל - בַּהֲנָחַת תְּפִלִּין לְקַיֵּם מִצְוַת בּוֹרְאִי. כי בינינו, אין כמו להתחיל יום עבודה, לפתוח יום חדש, להתעורר לעוד בוקר מאיר, עם קיום מצוות הנחת תפילין. מצווה יקרה שמחברת כל יהודי לשורשים היהודיים. מצווה שעצם קיומה משפיעה על הנפש, על הנשמה, על הגוף.  

אלא מה? הבעיה היא הנגישות לסט טלית ותפילין.  

לא לכל אחד יש תפילין כשרות, לא כל אחד יש לו האמצעיים הכספיים לרכוש תפילין משלו. ויש כאלו שהיו שמחים אם היו מציעים להם לבוא ולהניח בדרך לעבודה, קרוב לבית, או סתם באזור הקניון, ככה בקטנה, בזרימה.  

בשביל זה הידברות מרימה את הכפפה, ויוצאת בפרויקט דגל של הצבת עמדות "וקשרתם" – עמדות הנחת תפילין, נגישות וחדשניות, בבתי עסק ובאזורים הומי אדם, בבתי כלא ובבתי חולים, בפארקי הייטק ובסיסי צה"ל, ובשלש מילים - בכל רחבי הארץ. 

מחשבה רבה ואמצעים יוצאי דופן מושקעים בדוכנים, כדי שצורת הפריסה תהיה חדשנית, ובשיא הנגישות לציבור המניחים. הפריסה הגדולה של העמדות תהיה עם למעלה מאלף עמדות! מדן עד מטולה, מאילת עד קריית שמונה - לא יהיה אזור עם ביקוש שלא יזכה למענה – בסייעתא דשמיא. רק ככה אנחנו נוודא שכל יהודי, אבל כל יהודי, יניח תפילין כל יום. 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

אז איך זה יעבוד? 

החזון שלנו בשלב הזה, הוא שלמעלה מאלף בתי עסק ובעלי מיקומים מרכזיים והומי אדם, יאמצו אל עצמם את העמדות. זה רלוונטי גם לשכירים במקומות עבודה עם אנשים רבים. כל בעל עסק או אדם שירצה לזכות את עם ישראל יקבל עמדה מעוצבת, מצוידת בכל מה שצריך, עם טלית גדולה, ציצית, תפילין מהודרות וחומרי הסברה על המצווה הנפלאה.  

זה יכול להיות אתה, את. זה יכול להתאים לכל אחד ואחת.  

עכשיו אנחנו מגיעים לפואנטה. בשיתוף פעולה עם אפליקציית "הנחת אחי", שכבר פועלת בשוק והורידו אותה עשרות אלפי משתמשים, אנחנו נתזכר מידי יום מאות אלפי יהודים שנרשמו, לגשת לעמדות ההנחה ולהניח תפילין. באפליקציה אתם תוכלו להיכנס לפונקציה מתקדמת שתזהה את מיקומכם ותאתר לכם באופן מידי עמדת תפילין נגישה וזמינה. קרוב לעבודה, קרוב לבית, קרוב ללימודים, קרוב לכביש, איפה שרק תרצו. בקיצור: אין תירוצים.  

באפליקציה תוכלו לראות אילו חברים נוספים הניחו תפילין, להגדיר תזכורות אותן תהיו מעוניינים לקבל, ועוד. 

בעצם, המיזם המיוחד שלנו עושה לתחום הנחת תפילין את מה שעשה גט-טקסי למוניות. אנחנו לוקחים את הנחת התפילין לא צעד אחד קדימה, אלא טיסה של 1,000 קמ"ש.  

 

כמה ואיזה סוגי אנשים יניחו תפילין בעמדות? 

מהנתונים שכבר יש בידינו, אנחנו מגלים כי לכל עמדה ניגשים מידי יום למעלה מעשרים בני אדם. עכשיו קחו מחשבון פשוט, הכפילו את המספר כפול אלף, והרי לכם זיכוי הרבים ייחודי ויחידי מסוגו: כ-2,000,000 הנחות תפילין בשנה, מתוך רצון אמיתי, סיפוק פנימי ושמחת הנפש.  

מנעד הניגשים לעמדות שלנו נע בין כל המגזרים - חילונים, דתיים, מסורתיים, נוער ומתבגרים, אסירים, חיילים והייטקיסטים. אפשרות ההנגשה היא משהו שממריץ יהודים לצאת בהפסקת הבוקר או הצהריים ולהניח תפילין מתוך רוגע ושלווה.  

עכשיו תתארו לכם את המחזה הבא: אתם הולכים ביפו, או מטיילים בדיזנגוף, ויש לכם בכל רגע נתון עמדת הנחת תפילין זמינה. חושבים שזה דמיוני? שמה שתיארנו לכם רחוק מהמציאות? זה בכלל לא.  

מהיום, הנחת תפילין במדינת ישראל, לא נפלאת היא מאף יהודי, לא רחוקה היא: כִּי קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר מְאֹד. 

 

אז מה עכשיו? איך אני קשור/ה לפרויקט הזה? 

אחרי שאנחנו עושים את כל העבודה, עכשיו מגיע החלק שלכם. אנחנו צריכים שתהיו קשורים אלינו, שתהיו גם אתם מחוברים למבצע הגדול. אתם בוודאי לא תפספסו את הזכויות הללו.   

הרמת הפרויקט הענק הזה כרוכה במשאבים אדירים לשם רכישת הציוד ואחזקתו.  

לראשונה, יש לך ההזדמנות לעשות אקזיט ענק לסטארט-אפ שנקרא "הנחת תפילין". אתה תורם  סט טלית ותפילין, או רוכש זכות אחזקת עמדה "וקשרתם", ואתה מקבל אלפי הזכויות והמצוות הנעשות בעמדות הנחת התפילין.   

בשביל שפרויקט זה יחזיק מעמד לאורך שנים, אנו מעניקים לכם את האפשרות ואת הזכות להנציח את יקירכם על גבי העמדות שלנו. מה שקורה זה פשוט ונעלה מאד. אתם תורמים 12 שקל ליום, כפול 302 ימי הנחה בשנה, ומקבלים הנצחה בחזית העמדה. על העמדה יתנוססו שמות ההנצחה ברב פאר והדר. קחו נשימה עמוקה ותתרגשו לגלות כי כל אלו זכויות המצוות של מניחי התפילין בעמדה, ייזקפו לזכותכם ולזכות יקירכם.  

יש משהו נעלה יותר מזה? יש משהו שאתם יכולים להעניק להורים יותר מרבבות זכויות ותפילות? בהקדשה אחת, בתרומה של 12 ₪ ליום, כפול ימי הנחת תפילין בשנה - סה"כ 3,600 ₪ בשנה. אתם תקבלו מלוא חפניים של קירוב יהודים לאבינו שבשמיים, רבבות רבבות של מלאכים טובים שימליצו טוב על יקירכם בעולם הבא.  

לא כדאי שתפספסו את ההזדמנות הנדירה הזאת! 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

אני בעל/ת עסק, איך אני יכול/ה להצטרף למיזם המדהים? 

כבעל עסק יש לך הזדמנות נדירה לזכות בשני עולמות, ולהרוויח מכל הצדדים. גם זכויות כבירות, וגם תנועת לקוחות.  

איך זה עובד? פשוט מאד! 

כל מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר איתנו, עם מחלקת "וקשרתם" שמספרו 073-222-1212, ולבקש להצטרף למיזם המרגש. המחלקה שלנו כבר תדאג לכל השאר. כל מה שעליכם לעשות זה פשוט מאוד. מידי יום, כשאתם פותחים את החנות, להוציא את העמדה לסביבה הקרובה אליכם, ולהשאיר אותה שם עד שעת סגירת החנות.  

מה אתם מרווחים? הרבה! 

אתם זוכים בשני עולמות: גם מזכים את עם ישראל בהנחת תפילין, וגם מקבלים תנועת לקוחות שתגדל.   

יש משהו רווחי יותר מזה? 

 

יש לי תפילין מסבא שלי, או תפילין ישנות שאין לנו צורך בהן, יש לכם מה לעשות עם זה? 

ברור.  

חבל שהן ישכנו בוויטרינה ללא מעש. אנחנו נשמח לקבל אותן, אצלנו זה יזכה אלפי יהודים בהנחת תפילין, לא חבל?  

בואו וראו עד כמה תגרמו נחת רוח להורים עם המצוות והמעשים טובים שייגרמו על ידי התפילין שלהם. כתב הרב פלא יועץ: "עיקר הכיבוד שיהיה מכבדו במותו, וכל אשר בכוחו לעשות נחת רוח להוריו, יעשה".  

אז מה עושים? שלחו אלינו את זוגות התפילין. אנחנו נבדוק אותן, נוודא שהן כשרות ומהודרות, ונאיר בהן את המדינה, נאיר עוד נשמות באור התורה והמצוות. בתפילין הישנות שלך או של סבא שלך יזכו אלפי יהודים במצווה כל כך מרגשת.  

חוץ מנחת הרוח שאתם תגרמו להוריכם, אתם יודעים כמה ישועות תזכו לראות בזכות זה? ה' אוהב את אלו שמקרבים את בניו אליו, אתם בתרומה קטנה של תפילין או של עלות רכישת תפילין – אתם זוכים לכל הטוב, לשפע של ברכה והצלחה, לך ולבני משפחתך.  

ואתם יודעים מה? דמיינו שניה את הסיטואציה הבאה: אתם שואלים את סבא, "מה טוב לך יותר, סבא, שהתפילין שלך יישארו עזובות בארון, או שנתרום אותה לזכות יהודים?". התשובה, תנחשו לבד - - -  

לשותפות ולהנצחת שמך ושמות יקיריך על העמדה, לחצו כאן. או התקשרו למוקד "וקשרתם":  072-222-1212

תגיות:פעילות הידברותתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה