חדשות בעולם

’את עדיין בחיים?’: ניצולת השואה איחלה ’שבת שלום’, והותקפה בהודעות שנאה

האנטישמיות בעולם חוגגת, אפילו ברשתות החברתיות: ניצולת שואה בת 97 שבסך הכול איחלה 'שבת שלום' בסרטון שצילם נכדה, 'חטפה' שלל תגובות מעליבות, פוגעניות ואנטישמיות

אא

האנטישמיות בעולם חוגגת, אפילו ברשתות החברתיות: ניצולת שואה בת 97 שבסך הכול איחלה 'שבת שלום' בסרטון שצילם נינה, 'חטפה' שלל תגובות מעליבות, פוגעניות ואנטישמיות. 

דב פורמן, נינה של לילי אברט - ניצולת שואה ששרדה את מחנה ההשמדה אושוויץ וכן את צעדת המוות, מספר כי סבתא רבא שלו משתמשת בו כדי להעלות סרטונים לרשת, ולמעשה להגביר את המודעות לאירועי השואה ולניצולי שואה. 

אלפים עוקבים אחרי הסרטונים שמעלה נכדה לרשת ה'טיק-טוק', אך בהודעות נאצה כמו אלו שקיבלה לילי אחרי הסרטון האחרון - לא קיבלה מעולם. 

בסרטון נראית לילי כשהיא מאחלת לעוקביה 'סוף שבוע מקסים ושלו ושבת שלום' - ובתגובה, נחרד נכדה לגלות לצד הסרטון התמים, תגובות כמו 'שואה מאושרת', 'שלום על היטלר', ו'את עדיין חיה?'. 

"סבתא רבא שלי ואני ממשיכים לקבל הודעות שנאה בטיקטוק ובטוויטר", צייץ דב בטוויטר והוסיף: "לא נאפשר לכם למנוע מאיתנו לחנך את הדור הבא וללמד אותו על זוועות העבר של הנאצים, ולאילו מקומות השנאה יכולה להוביל. שנאה רק מגדלת בתוכה עוד ועוד שנאה", סיכם הנין. 

 

 

תגיות:רשתתקיפהניצולת שואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה