הסברה ישראלית

"הדגל הפלסטיני מייצג אנשים שיש להם דבר אחד במשותף. שנאה ליהודים"

"אותם ערבים שמכנים את עצמם פלסטיניים רוצים שתרחמו עליהם ותעזרו להם להביס את היהודים.  אז הם משתמשים בכל שיטה אפשרית כדי להטעות אתכם"

אא

אחד מסרטוני ההסברה הטובים ביותר שנתקלנו בהם לאחרונה הוא זה שמסביר מי הם בעצם הפלסטינים, ומה האג'נדה שלהם.

הסרטון, שמופיע בדף הפייסבוק 'הללו' סבור כי "ישנה קבוצה לא מבוטלת של ערבים המכנים את עצמם פלסטיניים. הקבוצה הזאת פיתחה מומחיות בתחום גניבת הזהות, שכתוב ההיסטוריה ורצח. לקבוצה הזו אין עבר. ההווה שלה טבול ברשע אפל ומחריד, והעתיד שלה הוא להיספג בסופו של דבר לתוך החברה הערבית הכללית, אך עד שזה יקרה - אותם ערבים שמכנים את עצמם פלסטיניים רוצים שתרחמו עליהם ותעזרו להם להביס את היהודים. 

"אז הם משתמשים בכל שיטה אפשרית כדי להטעות אתכם. הם פורטים על מיתרי לבכם ומספרים לכם סיפורים פנטסטיים על כמה הם נרדפים וסובלים. הם מציגים בפניכם תמונות וקליפים שמעוותים את ההיסטוריה". בשלב זה מובאות בסרטון עשרות דוגמאות מפחידות למדי, של פלסטינים קטועי איברים וזבי דם, שמראים אנשים חיים כמתים. 

"הם כה ערמומיים שהם מצליחים לגרום לקבוצות שלימות של אנשים טובי לב - לשרת את מטרת הרוע. ואתם, אתם שרואים בעצמכם תרבותיים ואנושיים - אתם לגמרי נופלים בפח התעמולה הגבלסים שלהם.

"הנה הסמל שלהם - הדגל הזה שמאחוריו מסתתרות שאיפות אלימות ומרושעות. לכן, כשאתם רואים את הדגל הזה, דעו שהחושך עומד להגיע. כשאתם רואים את הדגל הזה בשכונה שלכם, דעו שההרס נמצא בדרך אליכם. כשאתם רואים את הדגל הזה בסביבה, דעו כי הברבריות תהיה חלק בלתי נפרד מחייכם. כשאתם רואים את הדגל הזה מונף, דעו כי כוחות הרשע השתלטו על אנשים סביבכם, דעו כי החיים שלכם הולכים להשתנות בצורה קיצונית וחיים של פחד וטרור מחכים לכם. זה לא דגל של חופש, גאווה ושאיפות חירות. זהו דגל של דם, טרור, רצח, טיהור אתני ורצח עם. דגל של מוות. הם לא מסתירים זאת, וכך גם מנהיגיהם".

בנקודה זו מוצג בסרטון ג'יבריל רג'וב - ראש מנגנוני הביטחון ה'פלסטיניים' לשעבר של הרשות הפלסטינית, ויו"ר איגוד הכדורגל ה'פלסטיני'. "הוא ציין בבהירות וללא היסוס: 'לו הייתה לנו פצצת אטום - היינו משתמשים בה כבר הבוקר'. כשהם מרימים את הדגל וצועקים 'ברוח, בדם, נפדה את פלסטין' - למה כוונתם? כשהם מציגים את הסמל הזה ושרים 'מהנהר עד הים, פלסטין תשוחרר', למה אתם חושבים שהם מתכוונים? תשוחרר מהיהודים - זו כוונתם. או בגרמנית - יודן ריין. בדיוק, גם הם עשו שימוש במונח 'חופשי מיהודים', אך במקרה הזה, זה הרבה יותר גרוע. היום הדיבור הוא על השמדת היהודים בתוך ארצם, או כפי שמחמוד עבאס ראש הרשות הנוכחי ציין כבר, בבהירות המזכירה את זו של הנאצים: 'בפיתרון הסופי לא נראה אפילו ישראלי אחד יושב על אדמתנו'".

"אל תיפלו לתעשיית השקרים שלהם", מסכם הקול שבסרטון. "ישראל היא קרן של אור. אנחנו נלחמים את מלחמתכם עמדו לצד ישראל".

תגיות:הסברהפלסטיניםישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה