חדשות בארץ

הפצוע מהלינץ’ בעכו נותח בהצלחה בראשו, מצבו קשה ויציב

אלעד ברזילי, שנפצע באורח קשה בלינץ' שביצעו בו פורעים ערבים בעכו, נותח בהצלחה בראשו. מצבו עדיין מוגדר קשה ויציב, ומשפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של אלעד בן ג'וליה

  • ט' סיון התשפ"א
ההתפרעויות בעכו בשבוע שעבר (צילום: רוני עופר, פלאש 90)ההתפרעויות בעכו בשבוע שעבר (צילום: רוני עופר, פלאש 90)
אא

אלעד ברזילי, תושב עכו שנפצע קשה בלינץ' שביצעו בו פורעים ערבים, עבר אמש (רביעי) ניתוח מורכב בראשו במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

מבית החולים נמסר כי הניתוח, שנמשך כשמונה שעות, הסתיים בהצלחה. ברזילי הוחזר לאחר מכן ליחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי, בה הוא מאושפז. מצבו עדיין מוגדר קשה ויציב. הוא מורדם ומונשם, ובהמשך יזדקק לניתוחים נוספים.

"אלעד יצא מהניתוח ברוך השם", מסרה משפחתו של ברזילי. "הניתוח עבר בהצלחה. אלעד חוזר עכשיו לטיפול נמרץ, ויישאר כרגע מורדם ומונשם. מקווים בעזרת השם שימשיך להתקדם בטוב".

ברזילי, בן 37 ואב לארבעה ילדים, מלמד בתיכון אמי"ת בעכו. ביום רביעי שעבר, במהלך התפרעויות אלימות של פורעים ערבים, הוא הותקף במקלות ואבנים סמוך לכיכר אגד בעיר. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, עם חבלת ראש. מבית הספר אמי"ת נמסר כי "אלעד, מורה למופת, ביקש לשמור על תלמידיו בלילה המורכב שהיה בעיר ונפל קורבן ללינץ' נורא בידי פורעים ערבים. בבית הספר תובעים מהמשטרה לעצור את הפושעים שניסו אמש להרוג אותו".

משפחתו של ברזילי מבקשת להתפלל לרפואתו של אלעד בן ג'וליה.

תגיות:עכוערביםהתפרעויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה