חדשות בארץ

הלילה: צה"ל תקף עשרות יעדים תת-קרקעיים של חמאס

צה"ל המשיך בתקיפת פרויקט ה"מטרו" התת-קרקעי של חמאס ברצועת עזה. בסביבות השעה 01:00 נשמעו אזעקות בנגב, באזור לכיש ובעוטף עזה. לוחמי כיפת ברזל יירטו רקטה ששוגרה לעבר באר שבע

תקיפות ברצועת עזה (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפות ברצועת עזה (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

תקיפות צה"ל ברצועת עזה (דובר צה"ל)

צה"ל המשיך הלילה (חמישי) בתקיפת פרויקט ה"מטרו" של חמאס – תשתית המנהרות התת-קרקעיות של ארגון הטרור, המהווה עבורו נכס אסטרטגי. מדובר צה"ל נמסר, כי במהלך היממה האחרונה תקפו מטוסי קרב עשרות יעדי טרור תת-קרקעיים נוספים, כחלק מהמבצע הנרחב לתקיפת ה"מטרו".

במקביל, תקף צה"ל לאורך הלילה יעדי טרור נוספים, ביניהם: תשתית צבאית לניהול לחימה בביתו של מ"פ בגדוד צפון חאן יונס, עלי אבו זרקה; אתרים לייצור אמצעי לחימה; ומספר עמדות שיגור, על ותת-קרקעיות.

ברקע הלחץ האמריקני המופעל על ישראל לחתור לסיום מבצע "שומר החומות", ומתוך הבנה ששעון החול לפגיעה בבנק יעדי הטרור הולך ואוזל, הנחה שר הביטחון בני גנץ את צה"ל לרכז את התקיפות ברצועה לפרק זמן מצומצם יותר. אמש תקף חיל האוויר מחסן אמל"ח, שמוקם בביתו של שר המשפטים והאסירים המשוחררים וחבר הלשכה המדינית של חמאס לשעבר. עוד הותקפו תשתיות צבאיות בבתים של מפקדים נוספים בארגון הטרור. כמו כן הותקפו מתחם נ"ט של חמאס בסג'עיה ומשגרי רקטות ופצמ"רים במקומות שונים ברצועה.

הלילה, בסביבות השעה 01:00, ירו הפלסטינים מטחי רקטות לעבר ישראל. אזעקות נשמעו בנגב, באזור לכיש ובעוטף עזה. לוחמי כיפת ברזל יירטו רקטה ששוגרה לעבר באר שבע, ושלוש נוספות נפלו בשטחים פתוחים. אנשי מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 שנפצע בגפיו מדלת הממ"ד ולנערה כבת 13 שנפלה ונחבלה בדרכה למרחב המוגן. השניים פונו להמשך טיפול בבית החולים סורוקה.

על פי נתוני צה"ל, מאתמול בשעה 19:00 בערב זוהו כ-70 שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. כעשרה שיגורים נפלו בשטח הרצועה. כ-90% מהשיגורים יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל.

תגיות:חמאסרצועת עזהרקטותצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה