חדשות בארץ

לקראת לילה "סוער מאוד בעזה"? תושבי העוטף הונחו להישאר במרחב המוגן

בצה"ל מעוניינים להגביר את התקיפות, ועל כן גובר החשש מלילה סוער הכולל ירי רקטות. תושבי העוטף הונחו להישאר במרחבים המוגנים

  • ח' סיון התשפ"א
חבלן משטרה בזירת נפילה בשדרות (צילום: אבי רוקח, פלאש 90)חבלן משטרה בזירת נפילה בשדרות (צילום: אבי רוקח, פלאש 90)
אא

יומו העשירי של מצבע "שומר החומות": הלחץ האמריקני על ישראל לסיום המבצע גובר. שר הביטחון בני גנץ הורה לראשי צה"ל לרכז את התקיפות המיועדות לזמן מצומצם יותר, כדי להביא להישגים מדיניים וביטחוניים משמעותיים יותר מאלו שכבר בידי ישראל, לפני תום המבצע.

בשעה זו מופצצת עזה, בעיקר באזור רפיח וחאן יונס, על ידי חיל האוויר ובסיוע חיל היום מהחוף. צה"ל תקף מחסן אמל"ח שהיה בביתו של שר המשפטים ותשתיות צבאיות בבתי בכירים נוספים בארגון הטרור חמאס. מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר שני מבנים בצפון ובדרום רצועת עזה המשמשים כתשתית צבאית של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס.

הלילה הקרוב צפוי להיות "סוער מאוד בעזה", כפי הגדרת צה"ל. בשל התקיפות בעזה, ומתוך חשש לתגובה חריפה של ארגוני הטרור ברצועה, נתבקשו כל תושבי היישובים סמוכי הגדר להיכנס מייד למרחבים המוגנים עד הודעה חדשה. הצפי הוא שבקשה זו תישאר בעינה בשעות הקרובות.

מפיקוד העורף נמסר שדווקא שעות הסיום של המבצע תהיינה מסוכנות יותר, ותכלולנה ירי רקטות בכמויות גדולות ולטווח רחוק.

מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד נח'אלה, הודה מוקדם יותר הערב כי ארגונו חטף מכה אנושה מצה"ל בסבב הלחימה הנוכחי: "הלכנו למלחמה הזו כי אין לנו ברירה. אנחנו יודעים שאנחנו משלמים מחיר כבד מאוד, אך אין לנו דרך אחרת. נתמיד בדרכנו".

‏בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק: "ישראל ניסתה לחסל במבצע את מרוואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס, את מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר ואת מוחמד דיף עצמו. כולם לא נפגעו והם במצב טוב". עוד הוסיף אבו מרזוק: "הסכם להפסקת אש צפוי להיכנס לתוקפו בתוך יום או יומיים".

ישנה דרך לעצור את המלחמה ולגרום לחיילנו להצליח. הרב יגאל כהן בפניה נרגשת לקהל הרחב. צפו:

תגיות:צה"לשומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה