חדשות בארץ

נתניהו: "נחוש להמשיך במבצע עד להשגת היעד"

בתום ביקור בחמ"ל המבצעים של צה"ל בקריה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא נחוש להמשיך במבצע עד להחזרת השקט והביטחון לאזרחים: "כל יום שעובר אנחנו פוגעים בעוד יכולות של ארגוני הטרור"

נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) לשיחתו עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שאמר כי הוא מצפה להרגעה משמעותית כבר היום בדרך להפסקת אש.

"אני בא עכשיו מהבור בקריה, מחמ"ל המבצעים של צה"ל", אמר נתניהו בסרטון שפרסם ברשת. "זה מרשים ביותר. כל יום שעובר אנחנו פוגעים בעוד יכולות של ארגוני הטרור. מסכלים עוד מפקדים בכירים, מפילים עוד מגדלי טרור, פוגעים בעוד מצבורי נשק".

"כפי שאמרתי היום לשגרירים שנאספו כאן, זו הזכות הטבעית של ישראל. אני הערכתי מאוד את התמיכה של הממשלות האלה, ואני מעריך במיוחד את התמיכה של נשיא ארצות הברית, ידידנו ג'ו ביידן, בזכות ההגנה העצמית של מדינת ישראל"

"אני נחוש להמשיך במבצע הזה עד שיושג היעד שלו – להחזיר את השקט והביטחון לכם, אזרחי ישראל", סיכם ראש הממשלה.

בהודעה שפרסם מוקדם יותר הבית הלבן, נאמר כי ביידן ונתניהו "דנו בפירוט במצב האירועים בעזה, בהתקדמותה של ישראל בהפחתת היכולות של חמאס וגורמי טרור אחרים, ובמאמצים הדיפלומטיים הנמשכים של ממשלות באזור ושל ארצות הברית". לאחר שבשיחה קודמת, שנערכה אתמול, הביע ביידן את תמיכתו בהפסקת אש, הוא הביע הפעם את ציפייתו לראות הרגעה משמעותית עוד היום לקראת הפסקת אש.  

ניקי היילי, שכיהנה כשגרירת ארצות הברית באו"ם בתקופת ממשל טראמפ, מתחה ביקורת חריפה על הנשיא: "זה היה בלתי מתקבל על הדעת לו אחד מבעלי בריתנו היה קורא להרגעה אם וושינגטון הייתה סופגת טילים. אנו חייבים לעמוד עם ישראל נגד הטרור".

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ שוחח היום עם מזכיר ההגנה של ארצות הברית, לויד אוסטין. מלשכת שר הביטחון נמסר, כי "גנץ עדכן את מזכיר ההגנה אודות התפתחות המערכה בעזה, ואמר לו כי בכל יום שעובר צה"ל מגיע להישגים משמעותיים שגורעים יכולות צבאיות משמעותיות מחמאס ופוגע במי שיורים על אזרחי ישראל ללא הבחנה. גנץ אמר למזכיר ההגנה כי בכוונת ישראל לפעול באחריות ביטחונית וגם מדינית עם הגורמים המתונים באזור, והודה לו על הגיבוי האמריקאי שהוא משמעותי ביותר עבור ישראל".

תגיות:ג'ו ביידןשומר החומותניקי היילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה