הסברה ישראלית

עדן הראל במסר לעולם: "היתה לנו שואה אחת, זה לא יקרה שוב"

בסרטון הסברה ביתי, מציגה עדן הראל עמדה ברורה: "זה לא נורמלי, זאת המדינה שלנו"

  • ז' סיון התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"אני יודעת שהתקשורת מראה רק צד אחד ולא מראה את הצד שלנו. אני רוצה לספר מה קורה בישראל",  כך פותחת עדן הראל סרטון וידאו שמיועד לדוברי אנגלית. בעוד ישנם מפורסמים ישראלים רבים שלא מביעים עמדה ברורה כלפי המתרחש בארץ בימים אלו, קמים מפורסמים שמפרסמים את עמדתם בגלוי ללא חשש ואף עוסקים בהסברה ישראלית כלפי העולם. 

בסרטון שצילמה עדן הראל היא מסבירה באנגלית את המצב בארץ: "אנחנו גרים בערים עם ערבים, חשבנו לעצמנו שכולנו אותו הדבר. הם עובדים אתנו, משתמשים בשירותי הרפואה שלנו, מקבלים זכויות כמו כולנו. הם החליטו להפנות עצמם נגדנו. בתוך ערים במרכז ישראל הם מסתובבים, יורים וחושבים שהם שייכים לארץ הזאת. יש לנו צבא חזק ונגן על עצמנו. חיינו בהרמוניה וחשבנו שזה אפשרי, הם הראו לנו את פרצופם האמיתי. זה לא נורמלי וזה יהיה חייב להיפסק ונעשה הכל כדי לעצור זאת". 

על המצב בעזה אומרת הראל: "מצער אותי שטרוריסטים בעזה משתמשים בנשים וילדים כהגנה. למה שלא תגינו על הנשים והילדים שלכם?  בשם "אללה" הכל מותר?" 

בסיום הסרטון פונה עדן לצופים ומבקשת שייצפו בסרטונים המציגים באמת את המצב בארץ ומסיימת: "היתה לנו שואה אחת. נעשה הכל, המצב הזה חייב להיפסק, זה לעולם לא יקרה שוב."

תגיות:עדן הראלערביםהסברה ישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה