חדשות בארץ

החייל שנפצע קשה בניסיון הלינץ’ ביפו: "עוד שבוע ארוץ בעזרת השם"

ליאון שרנין, שהותקף ביפו על ידי פורעים ערבים, מספר על אותו לילה ואומר: "אני לא חושש ללכת שוב לסבא. אעשה את זה שוב, כמו גדול. ברוך השם אני כבר עומד על הרגליים"

שרנין עם ד"ר שטראוס, מתוך חדשות 12שרנין עם ד"ר שטראוס, מתוך חדשות 12
אא

החייל ליאון שרנין, שהותקף ביפו ונפצע קשה בניסיון הלינץ' בשבוע שעבר, תיאר בראיון לחדשות 12 את מאורעות אותו לילה ואמר: "ברוך השם אני כבר עומד על הרגליים. עוד שבוע ארוץ בעזרת השם".

שרנין סיפר כי היה בדרכו לבקר את סבא שלו שמתגורר ביפו, כשחבורת פורעי חוק ערבים תקפה אותו. "ירדתי מהאוטובוס והתחלתי להתקדם לכיוון בת ים, ואז אחד מהם בא אליי, כאילו לשאול שאלה. פתאום הוא ריסס לי את הפנים בגז פלפל. הוצאתי אבן להגנה עצמית והוא ברח. שניים אחרים או שלושה באו וריססו גם כן בגז פלפל והתחילו לדפוק לי מכות", אמר שרנין והוסיף: "קרה מה שקרה. אחר כך נפלתי, קיבלתי מכה רצינית בראש. ברוך השם טיפלו בי בזמן, הביאו אמבולנס, שם התעלפתי והתעוררתי כבר פה בבית החולים".

כשהגיע לבית החולים, הרופאים סברו כי מצבו של שרנין קל, אך בהמשך התברר כי הוא סובל מדימום מוחי ומצבו הוגדר כקשה. שרנין הודה לד"ר שטראוס שטיפל בו והוסיף: "אני לא חושש ללכת שוב לסבא. אעשה את זה שוב, כמו גדול. ברוך השם אני כבר עומד על הרגליים, עוד שבוע ארוץ בעזרת השם".

תגיות:חדשות בארץמבצע שומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה