חדשות בארץ

חייל נפצע קשה בלינץ’ ביפו, משפחה חולצה מאום אל-פחם

החייל, שפונה לבית החולים איכילוב, סובל משברים בגולגולת ודימומים מוחיים והורד לחדר ניתוח. שוטרים חילצו בני משפחה שנקלעו בטעות לאום אל-פחם והותקפו על ידי תושבים מקומיים. שני יהודים נפצעו בלוד מירי חי של מתפרעים ערבים

התפרעויות ביפו (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)התפרעויות ביפו (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 21:52)

חייל בן 19 נפצע הערב (חמישי) באורח קשה ביפו לאחר שערבים עשו בו לינץ'. הוא פונה לבית החולים איכילוב. מצבו הוגדר בתחילה קל, אולם לאחר בדיקות אבחון ובדיקות הדמיה בחדר המיון התברר כי מצבו קשה. הוא סובל משברים בגולגולת ודימומים מוחיים, והורד לחדר ניתוח.

לקראת הערב, המשטרה נפרסה בכוחות מתוגברים בערים המעורבות. למרות זאת, בלוד דווח על שני יהודים שנפצעו מירי חי של מתפרעים ערבים. אחד מהם, חובש מד"א בן 19, נפגע בגפיו התחתונות. מבית החולים שמיר-אסף הרופא, אליו הגיע, נמסר כי מצבו קל. מצבו של הפצוע השני מוגדר בינוני. תושבים יהודים בלוד דיווחו, כי בית הכנסת העתיק דוסא הוצת – בית כנסת רביעי בעיר שמועלה באש בימים האחרונים.

כוחות משטרה חילצו בני משפחה, הורים ושלושה ילדים קטנים, שנקלעו בטעות לאום אל-פחם והותקפו על ידי תושבים מקומיים. בני המשפחה אותרו על ידי השוטרים במרפאה מקומית, במצבי פציעה שונים, לאחר שהצליחו להימלט ממקום התקיפה בסיוע אזרחים. אמבולנס פינה אותם בליווי המשטרה למרכז הרפואי העמק בעפולה. מצבם מוגדר קל.

לוד, הערב (השימוש בסרטון נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. בעל זכות יוצרים זכאי לבקש את הסרת הסרטון דרך מייל support@htv.co.il)

תגיות:לודערביםיפוהתפרעויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה