חם ברשת

"הבנות לא מבינות למה עושים לנו את זה?": ענהאל שמואלי בפוסט מרגש על המצב

ענהאל שמואלי כתבה פוסט מרגש ברשתות החברתיות ונגעה בסוגיה שמעסיקה את כולנו – כיצד נהיה חזקים בשביל ילדינו, כשאנחנו בעצמנו מתפרקים?

  • ב' סיון התשפ"א
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90. בתמונה הקטנה: ענהאל שמואליצילום: יונתן זינדל, פלאש 90. בתמונה הקטנה: ענהאל שמואלי
אא

עקיבא וענהאל שמואלי כבשו את לב הקהל כשהשתתפו בתוכנית "המירוץ למיליון" לפני כעשור. מאז, עקיבא פנה לפוליטיקה וענהאל מתחזקת עמוד פופולרי ברשתות החברתיות. אתמול (רביעי), לאחר שהאזעקות הגיעו גם לאיזור מגוריה, היא העלתה פוסט מרגש בנוגע למצב הביטחוני המחמיר:

"לא עצמתי עין, אזעקות שלא נגמרות, ארבע בנות, לבד, עקיבא במילואים חודש (שאלוקים ישמור לי עליו), בית בלי ממ״ד והפסקת חשמל.
אני מרגישה רעידות בכל הגוף, קולטת את הבנות בלחץ, פאניקה, מאיה בוכה, ואז גם אור, וגם יהלי, ולבסוף אריאל שישנה מתעוררת בצרחה.

אני מרגישה סוג של כאוס מסביב, סרטונים רצים ברשת ואני מבינה שזה לא הזמן לחולשה, ״ענהאל את קול, הכל קול, כל המדינה ככה״, ממלמלת לעצמי, ומשדרת לבנות בטחון, שהצבא שלנו הכי חזק בעולם ושאין מה לדאוג.
הבנות לא מבינות, שואלות למה עושים לנו את זה?! אני ללא תשובה, תחושת חוסר אונים, מה אני אמורה לענות?איך מסבירים לילדים משהו שאתה בעצמך לא מבין ?!מנסה להתקשר לעקיבא שירגיע מרחוק וישלח לנו את החוזק שלו.  אין קול ואין עונה.
מחזיקה את עצמי, שלא ישמעו את רעידות גופי, מחבקת אותן חזק. לא ברור מי צריך כאן יותר את החיבוק. בסוף, אחרי כמעט שעה, מצליחה להרדים את כולן חזרה.
פתאום שיחה מחברה שגרה בשדרות: ״ענהאל איך את?״, היא שואלת, ואני עוד בכלל לראשונה קולטת שזה מה שהיא עוברת כבר מעל ל-20 שנה ומנסה לעכל את הדאגה שלה אליי. איך חיים ככה? איך?
כל הרשת מבקשת שנהיה מאוחדים בטוב כמו ברע. איך כל פעם אנחנו חזקים יחד אל מול הצרה ואז שוב כל אחד עסוק בעצמו ובעניינו. יש הקוראים לזה פילוג, אני קוראת לזה אחדות... ברגע של פרופורציות בתוך כל הטירוף הזה שאנו חיים בו, אני מבינה מה היא אחדות .אחדות אמיתית היא לא כזו שמעסיקה אותנו זה בזו בשגרה היומיומית, אלא כזו שמזכירה לנו שברגעים בהם יש מחלוקות בינינו, נזכור ולא נשכח שיום יבוא ונצטרך זה את זו. ואולי בפעם הבאה שתהיה בינינו  מחלוקת, נזכור שאני ואתה נהיה שם בעת צרה להושיט עזרה.
וכאן החוסן וזאת האחדות, להיות יחד בעת צרה, אבל בעת שמחה לדעת שאני אהיה שם בשבילך. תמיד."
 

תגיות:חם ברשתענהאל שמואלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה