חדשות בארץ

צה"ל: רוב מערך ייצור הרקטות של חמאס והג’יהאד האסלאמי הושמד

דובר צה"ל, תת-אלוף הדי זילברמן, אמר כי צה"ל החל בתקיפת בנק מטרות חדש המתמקד במטרות ממשל של חמאס. מתחילת המבצע הותקפו יותר מ-650 יעדי טרור, ביניהם שלושה רבי-קומות: "חמאס הופתע מעוצמת התקיפה של צה"ל"

תקיפה בעזה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)תקיפה בעזה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (חמישי) עשרות יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. בין היעדים שהותקפו – מנהרת טרור של חמאס, המהווה חלק מפרויקט המנהור של הארגון. המנהרה מוקמה מתחת לבית ספר ובקרבת מבנים אזרחיים נוספים.

סיכול פעילי הכוח הימי של חמאס (דובר צה"ל)

במהלך הלילה הותקף גם ביתו של איאד טייב, מפקד גדוד מחנות המרכז של חמאס, ששימש כתשתית טרור. כמו כן, חוסלו מספר פעילים של הכוח הימי של הארגון, והותקפו שתי עמדות של שיגור רקטי שכוונו לפגיעה בשטח ישראל.

תקיפת בית המג"ד (דובר צה"ל)

חיל האוויר המשיך גם בתקיפת בורות השיגור והייצור. זילברמן אמר, כי רוב מערך ייצור הרקטות של חמאס והג'יהאד האסלאמי הושמד: "אנחנו באחוזי הצלחה מאוד גבוהים בהשמדת המערך".

לדברי זילברמן, צה"ל החל בתקיפת בנק מטרות חדש המתמקד במטרות ממשל של חמאס, שלהן חשיבות אסטרטגית. במסגרת זו הותקפו הלילה שבעה יעדים, ביניהם מבנים של המטה לביטחון פנים בבית לאהיא, בשכונת רימאל בעזה ובחאן יונס, ביתו של ראש מנגנון ביטחון הפנים, בניין המנהלה הטכנולוגית, ושני סניפים של הבנק המרכזי של הארגון. "קיבלנו החלטה ברורה וחדה לטפל בכל מבנה ומוסד של ארגון חמאס", אמר זילברמן.

תקיפת מטרות ממשל (דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן, כי מתחילת מבצע "שומר החומות" הותקפו למעלה מ-650 יעדי טרור, ביניהם שלושה רבי-קומות. בתקיפות חוסלו לפחות 50 פעילי טרור ועשרה מחבלים מהדרג הבכיר של חמאס.

"הלילה הזה מלמד על העמקת ההישג שלנו", סיכם זילברמן. "חמאס הופתע מעוצמת התקיפה של צה"ל, ומתגלים סדקים ראשונים בניהול שלו. אנחנו מזהים שהציבור העזתי מתחיל לאבד את הסבלנות שלו".

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה