חדשות בארץ

נס בחולון: הצילה ילדה בת שלוש ממוות, וניצלה מרכבה - שהתפוצץ לאחר שניות

נס גדול אירע אתמול (ג') בחולון לילדה בת שלוש וחצי בשם אוריאן, שנפגעה מירי הרקטות שהיה בעיר - אך פעולה מהירה של אישה שומרת תורה ומצוות, הצילה את חייה

מימין: הרבנית גליה כהן מימין: הרבנית גליה כהן
אא

נס גדול אירע אתמול (ג') בחולון לילדה בת שלוש וחצי בשם אוריאן, שנפגעה מירי הרקטות שהיה בעיר - אך פעולה מהירה של אישה שומרת תורה ומצוות, הצילה את חייה. 

מי שנכחה במקום, באורח נסי ממש, היא הרבנית גליה כהן, שסיפרה הבוקר בחדשות כי כלל לא הייתה אמורה להיות בחולון בשעה זו. "ראיתי את השגחת השם לגמרי. אני לא הייתי צריכה לצאת מהרכב, מעולם לא 'נחתתי' בחולון. לא התכוונתי לצאת מהרכב. ראיתי את האמא ליאן צורחת, היא נכנסה להתקף חרדה. בקושי מצליחה להרים את התאומים, אז ביקשתי מבעלי לצאת מהרכב. יצאתי גם אני ורצנו מהר. אני לקחת את הילדה והוא לקח את התאום השני. 

"רצנו מהר מהר לכיוון בנק לאומי. לא הספיקו לעבור, ותוך כמה שניות, באזעקה עצמה, עפנו מההדף ואיבדנו הכרה לכמה שניות. אבל האינסטינקט האימהי עדיין נתן לי לחבק את הילדה והיא לא עפה לי מהידיים. ואני יכולה להגיד שזה נס גלוי כי עף לי הכיסוי ראש, ולקח זמן עד שהתאוששנו. זה הכל שברירי שניות אמנם, אבל באמת היה פה נס גלוי. 

"קשרתי מהר חלק מהכיסוי ראש, ועשינו לה אני ובעלי חוסם עורקים ממה שאני מבינה, לא יותר מזה, אנחנו לא רופאים - אבל ברוך השם שהפעולה הזאת הצילה חיים. היה בכי, היסטריה, אבל אם אני לא הייתי יוצאת לעזרתם של התאומים האלה, הרכב שלי - התפוצץ. אני הייתי מתפוצצת ואני ובעלי, חלילה, לא היינו היום. הרגשות הם קשים. אני מאושרת שהילדה בסדר, אבל לא ישנתי כל הלילה", אומרת כהן. "הכאבים, הרסיסים שהוציאו לנו... זה תמונות שחוזרות על עצמן עוד פעם ועוד פעם. אתה מבין שאתה לא שולט בשום דבר, ואני רק מבקשת 'עם ישראל, תרבו באהבת חינם. לא משנה מי חובש כיפה כזו או כזו", היא מסכמת בהתרגשות. 

תגיות:מתיחותהצלהכיסוי ראשמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה