חדשות יהדות

משה ליאון: "מתפלל על איווט ליברמן שיחזור בתשובה"

ליאון גם התבטא ואמר כי לא מובן לו מדוע ליברמן מתבטא בצורה כה חריפה כלפי החרדים. "למעשה, כמו המרחק של אריה דרעי מליברמן, כך הדעות שלי. אני בהחלט לא מסכים איתו. יש לי הרבה מחלוקות וגם אמרתי לו את זה. אני לא מסכים. אני מקווה שבעזרת ה' הוא יחזור בתשובה"

משה ליאון משה ליאון
אא

ראש העיר ירושלים משה ליאון התראיין בתוכניתו של ישי כהן 'אחד על אחד' מכיכר השבת - שם התייחס לאסון במירון, המהומות במזרח העיר ואף התפילות שלו על ליברמן - על אף שדעותיהם רחוקות זו מזו. "הדעות שלי ושל ליברמן בכל מה שקשור לדת ומדינה - רחוקות כמזרח ממערב", הוא אומר. "למעשה, כמו המרחק של אריה דרעי מליברמן, כך הדעות שלי. אני בהחלט לא מסכים איתו. יש לי הרבה מחלוקות וגם אמרתי לו את זה. אני לא מסכים. אני מקווה שבעזרת ה' הוא יחזור בתשובה".

ליאון גם התבטא ואמר כי לא מובן לו מדוע ליברמן מתבטא בצורה כה חריפה כלפי החרדים, בזמן שבתוך תוכו, לטענתו, הוא אינו שונא אותם כל כך. "לא האמנתי שאשמע כאלו ציטוטים מליברמן. אני מאמין שבתוך תוכו הוא לא חושב כך. אני מכיר אותו הרבה שנים. הדעות האמיתיות שלו הן שהוא כן אוהב את החרדים. הוא בהחלט זורם ומבין שהחרדים יש להם את הדרך שלהם, אבל זה המצב".

בהמשך הריאיון ליברמן התבטא גם על המהומות וההסתה במזרח ירושלים, ואמר כי הוא "עברנו ימים קשים, ואני מקווה שאנחנו הולכים להקלה. אסור לנו שתהיה הסתה על ירושלים. אלו לא מהומות של ערביי מזרח ירושלים, זה מהומות של אנשים שמוסתים על ידי הרשות והחמאס - לבוא לכאן לירושלים ולעשות בלאגן. מנסים להכניס בכוח את ירושלים למעגל האלימות".

ליאון ריגש בדבריו כאשר סיפר על מצווה שהוא מחובר אליה ביותר - מצוות כיבוד הורים. "תשמע, אבא שלי הוא באמת אהוב ליבי", הוא אומר למראיין. "אני אוהב ומעריך אותו. הוא גידל אותי מגיל קטן. אני משתדל מאוד עכשיו בכיבוד אב שיש לי, לתת לו תחושה טובה. מה שעשינו בעבר אני ממשיך לעשות איתו היום".

בסיום דבריו התייחס ליאון גם לאסון מירון ואמר כי שבוע קשה מאוד עבר עליו. "עם הרבה מאוד חשבון נפש, עם עוצמות של המשפחות. שבוע עצוב וקשה, הרבה מחשבות. מחשבות על הנושא שלא להיסחף בנושא הקבלת החלטות כשמדובר בהמונים שצריכים להגיע. הורה ששולח את הילד שלו- הוא רוצה לקבל את הילד שלו בחזרה".

ליאון הוסיף כי יש להתייחס ברצינות להמלצות של מהנדסים, וסיכם בכך שהאנשים האחראיים צריכים לקחת את המושכות לידיהם ולהסיק את המסקנות הראויות. 

תגיות:פוליטיקהמשה ליאוןאיווט ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה