חם ברשת

אביב גפן נגד ירון לונדון במסר נוקב: "החרדים הם ישראל. המוות נוגע לכל אחד מאיתנו"

"אני מחבק את כל המשפחות שאיבדו את יקיריהם ואת הנפגעים. אלה שבבתי החולים ופגועי החרדה. הרגשתי שאנחנו עם אחד. המוות נוגע לכל אחד מאיתנו": אביב גפן במסר נוקב לירון לונדון, על רקע דבריו המפלגים והפוגעניים

אא

שבוע וחצי לאחר האסון הנוראי שבו קיפחו את חייהם 45 מתפללים במירון ביום ההילולה, ולאור דבריו הפוגעניים של ירון לונדון ("אני מרגיש כמעט כלום כלפי האסון. למה שאדאג לחרדים?") - אביב גפן שולח את תנחומיו למשפחות ההרוגים ומשגר תגובה קשה ללונדון, נוכח דבריו המפלגים. "אסון נוראי פקד אותנו", הוא פותח ואומר בסרטון שצולם בערוץ הידברות.

"אני מחבק את כל המשפחות שאיבדו את יקיריהם ואת הנפגעים. אלה שבבתי החולים ופגועי החרדה. הרגשתי שאנחנו עם אחד. המוות נוגע לכל אחד מאיתנו. לא חשוב אם הוא מאמין באלוהים או לא, לא חשוב אם זה גן עדן או לא. מה שחשוב זה ערבות, כבוד הדדי. אני עושה ככל שביכולתי לחבר. 'ואהבת לרעך כמוך' זו שורה שצריכים לשנן בעל פה, לאהוב את רעך גם אם הוא לא מאמין במה שאתה מאמין, גם אם לבושו לא תואם את לבושך".

בתגובה לכך שלונדון הוציא עצמו מהקולקטיב ולא הרגיש שייכות לאסון, אמר אביב כי הוא ימשיך להתנגד "לכל אלה שאומרים שהחרדים הם לא חלק מישראל, חלק נפרד או חלק אחר מישראל. לא, זו ישראל. יש בתוכה המון זרמים וגוונים. אני כאדם אתאיסט יש לי כבוד גדול מאד לכל אדם שמאמין באלוהים, והולך על פי חוקיו ועל פי אמונתו. זה שיעור מאד גדול. להכיל ולכבד את האחר, זהו אסון נוראי, זה אסון נוראי שקרה לישראלים, אני שולח תנחומים, הקדשתי שירים בהופעות שלי ואמשיך בזה.  עם האסון ובלי האסון צריכים לחבק ולאחד שורות. כולנו ילדים של מישהו. רק שיהיה טוב ובשורות טובות", סיכם. 

 

תגיות:מכתבאביב גפןירון לונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה