פעילות הידברות

התעניינות והיערכות שיא לקראת הכנסת ספר התורה של עם ישראל

עם סיום ימי הספירה וההכנה לקבלת התורה, נערכים בהידברות לסיום כתיבת ספר התורה שנכתב לעילוי נשמת רבי מאיר בעל הנס. הקדימו להיות שותפים. חשוב לדעת: מספר השותפים מוגבל, הקודם זוכה

  • כ"ח אייר התשפ"א
אא

עם ישראל חווה בשנים האחרונות תקופות קשות. החל ממשבר הקורונה שסחררה את כולנו, וכלה באסון מירון הנורא, בו נספו 45 אנשים למרגלות ציון הרשב"י.  

בימים אלו ממש מסתיימת כתיבת ספר התורה המהודר, שנכתב לעילוי נשמת התנא הקדוש רבי מאיר בעל הנס, ואשר יוכנס לישיבתו של הרב זמיר כהן, "היכל מאיר", בערב חג השבועות ממש. שותפות בכתיבת ספר תורה ידועה כסגולה בדוקה לשמירה מכל פגע רע, ולהשראת ברכה והצלחה – "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת".  

אין הכנה לקבלת התורה ראויה יותר מאשר שותפות אמתית בספר תורה שנכתב בקדושה ובטהרה לזכות עם ישראל. להגיע ליום הגדול עם זכות של כתיבת ספר התורה שניתנה לעם ישראל. עכשיו יש לך ההזדמנות לעשות זאת. הזדמנות היסטורית להיות שותף בכתיבת ספר תורה של הרב זמיר כהן, שיוכנס לישיבתו, אשר עשרות בחורים עמלים והוגים בה בתורה יומם ולילה.  

במוקד השותפות מספרים על מנעד רחב של יהודים המבקשים לקחת חלק ולהקדיש חלק מכתיבת הספר לעילוי נשמת יקיריהם, או לרפואה שלמה, זיווג הגון ופרנסה טובה. במוקד מספרים על משפחות שהתארגנו יחד והתרימו את כל בני המשפחה בשביל להקדיש פרשה אחת שתהא לעילוי נשמת אביהם שנפטר וחפצים שספר התורה יהא לעילוי נשמתו.  

ושוב נזכיר כי לאור לקחי העבר, צפויים עומסים על הקווים בימים האחרונים ממש. בהידברות מבקשים מכל הרוצים להשתתף בזכות הנדירה של כתיבת ספר התורה, להקדים ולקחת שותפות עוד היום. נציגינו ערוכים לשיחתכם ופנויים לקבל את תרומתכם ברב שמחה. לתרומות לחצו כאן.  

אלפי יהודים נרתמו לספר התורה המרגש, כתיבת ספר התורה מגיע לסיומו במעמד קדוש ונדיר שיתקיים בערב חג השבועות. אם עוד לא הצטרפתם - אל תפספסו. לחצו כאן עכשיו או התקשרו: 072-222-12-12, וקחו חלק בספר התורה של עם ישראל. 

תגיות:ספר תורההרב זמיר כהןהידברותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה