פעילות הידברות

עם ישראל אומר תודה: לוקחים חלק בכתיבת ספר תורה

נראה שאנחנו בדרך החוצה מהמגפה הנוראה ראשונים בעולם. דווקא עכשיו, כשאנחנו חוזרים לחיים שלפני, הידברות יוצאת בפרויקט מיוחד של הודיה לבורא עולם, ומזמינה אתכם להצטרף ולקחת חלק בספר התורה המיוחד שיוכנס לישיבת היכל מאיר בראשותו של הרב זמיר כהן

  • כ"ח אייר התשפ"א
אא

"ביום שישי ישבנו סביב שולחן האוכל וצחקנו, אמרנו שזו רק שפעת ושלא צריך להיסחף בהגבלות אלא לחיות לצד זה", מספרת סיגל מהוד השרון, שלא האמינה שכל בני משפחתה יידבקו בנגיף בעקבות ארוחת שישי אחת. "יומיים לאחר מכן, אמא שלי התחילה לפתח תסמינים קלים. ביום שני כבר הבנו שהיא חיובית והלכנו כולנו להיבדק, וגילינו שכל המשפחה שלי נדבקה - אבא שלי, האחים שלי ואני.  

"לאט לאט התסמינים אצל אמא, אחי וחברה שלו החמירו, ובבת אחת ממצב דמוי שפעת - זה הפך לסיוט", המשיכה רות, "אמא שלי קרסה לגמרי. היא התעלפה ולקחו אותה לבית החולים, ואף אחד מאיתנו לא יכול היה ללוות אותה ולהיות שם עבורה". 

"בניסים אמא יצאה מהקורונה. כבר היו כמה פעמים שקראו לנו להיפרד, אך ברגע האחרון חל שיפור ומאז, היא שוחררה והחלימה, והיא היום בבית אמא מתפקדת לכל דבר".  

לכל אחד יש הסיפור האישי שלו שהוא עבר בתקופת הקורונה.  

אחד היתה לו קורונה, כבר היה מורדם ומונשם, וברגע אחרון ניצל, אחד ניצל ברגע האחרון מהרדמה שהייתה מרדימה אותו לנצח. אחד בדיוק קיבל בדרך לא דרך מחולל חמצן מה שמנע ממנו להתפנות לבית החולים ומי יודע אם יצא משם. כל אחד עם הנס האישי המרגש שהוא או בני משפחתו חוו.  

על כל אלו אנחנו צריכים להודות לבורא עולם.  

למי שהביא את המחלה ואף העלים אותה.  

למי שעשה את כל הניסים האלו ועוד יעשה לנו הרבה.  

פרויקטים רבים עברו תחת ידיהם של אנשי הידברות, אבל כמו זה שמגיע בתקופה זו לסיומו, עוד לא היה, ואפילו הם שכבר ראו כל כך הרבה, אומרים שהתחושה שמלווה אותם היא אחרת לגמרי. 

לראשונה הולכים להכניס ספר תורה שכולו שבח והודיה לבורא עולם על הניסים שחווה עם ישראל בתקופת הקורונה ואשר יוקדש לעילוי נשמת התנא הקדוש רבי מאיר בעל הנס.  

אלפי יהודים נרתמו לספר התורה המרגש, כתיבת ספר התורה מגיע לסיומו במעמד קדוש ונדיר שיתקיים בערב חג השבועות ויוכנס אחר כבוד לישיבת "היכל מאיר" שעומדת בראשותו של הרב זמיר כהן. אם עוד לא הצטרפתם - אל תפספסו. לחצו כאן עכשיו וקחו חלק בספר התורה של עם ישראל.  

תגיות:ספר תורההרב זמיר כהןהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה